W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:
- nauk administracyjnych, prawnych i zarządzania publicznego, umożliwiających wykonanie typowych zadań z zakresu administracji publicznej i sektora publicznego, w tym zastosowania norm prawnych w celu rozwiązywania problemów zawodowych
- zarządzania projektami o charakterze społeczno-gospodarczym, a także projektami z obszaru ICT
- analizowania przebiegu procesów w administracji publicznej oraz interpretowania zjawisk społeczno-gospodarczych w stopniu umożliwiającym wykonywanie funkcji zarządczych, również w sytuacjach kryzysowych
- zasad, metod i narzędzi budowania pozytywnych relacji z otoczeniem oraz projektowania kampanii wizerunkowo‑promocyjnej jednostki administracji publicznej
- procesów przebiegających w zmiennych uwarunkowaniach zewnętrznych i wewnątrzorganizacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zjawisk z obszaru spraw publicznych
- społecznych i gospodarczych aspektów rozwoju regionalnego i lokalnego, a także mechanizmów organizacji lokalnej działalności gospodarczej
- zarządzania usługami edukacyjnymi, kulturą, ochroną zdrowia
- zasad współpracy z władzami rządowymi, samorządowymi oraz organizacjami pozarządowymi
- projektowania i wdrażania zmian w organizacji jednostek administracyjnych
- zarządzania finansami w instytucjach sektora publicznego i niepublicznego
- wykorzystania form, narzędzi, technik i systemów informatycznych w świadczeniu usług publicznych, a także we wspomaganiu świadczenia działalności gospodarczej prowadzonej przez przedsiębiorców, w tym m.in. wykorzystania systemów automatycznego gromadzenia i przetwarzania danych, systemów elektronicznego zarządzania dokumentami
- prawnych uwarunkowań informatyzacji administracji publicznej, w tym m.in. wymogów zawierania umów poprzez Internet oraz zasad stosowania e-podpisu przez przedsiębiorców w kontaktach z innymi przedsiębiorcami oraz administracją publiczną