Rozwój kompetencji HR w organizacji, poprzez przygotowanie Uczestników do procesu planowania, organizowania i prowadzenia procesów HR oraz udoskonalenie umiejętności w tym zakresie. Poznanie roli, kompetencji i "innowacyjnego podejścia" do struktury HR Business Partnera w organizacjach. Wspólne wypracowanie korzyści działań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak zarządzanie talentami, dobór kadr, działania rozwojowe, programy szkoleniowe oraz budowanie relacji współpracy.
Szczegółowe cele szkolenia:
-
zdefiniowanie roli HR BP we współczesnym biznesie,
-
określenie doświadczeń, wiedzy i kompetencji do skutecznej realizacji procesów HR przez HRBP,
-
zdefiniowanie oczekiwań biznesu w stosunku do HR,
-
przeanalizowanie elementów składowych narzędzi wspierających procesy HR, tj. opis stanowiska pracy, profil stanowiska itp.,
-
poznanie metod prowadzenia technik selekcyjnych,
-
tworzenie i analizowanie pytań do wywiadów kompetencyjnych,
-
ćwiczenie scenariuszy rozmowy kwalifikacyjnej,
-
zdefiniowanie elementów składowych metody AC/DC,
-
przygotowanie koncepcji działań rozwojowych pod kątem organizacyjnych i finansowym,
-
dostosowanie metod, form i środków do realizacji określonych celów w organizacji,
-
opracowanie scenariusza umożliwiającego wsparcie dla określania w sposób jasny i klarowny konkretne, mierzalne i rozwijające cele rozwojowe dla pracowników,
-
wybór i zastosowanie mierników i narzędzi pomiaru efektywności procesów HR,
-
zdefiniowanie i przeanalizowanie ewaluacji szkoleń,
-
wypracowanie metod przeciwdziałania mechanizmom utrudniających budowanie relacji i zaufania wśród pracowników,
-
ćwiczenie scenariuszy przeprowadzania rozmów z tzw. trudnym pracownikiem,
-
przygotowanie koncepcji rozmowy dyscyplinującej a zarazem nie demotywującej.
Więcej informacji na stronie Akademii