Konferencja:WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU, CZYLI JAK ZAISTNIEĆ W SIECI

CZY INTERESUJE CIę: # web 2.0 # usability # pozycjonowanie # sieci społeczne # promocja w sieci # marketing szeptany ?

Jeśli:

  • prowadzisz własną firmę i chciałbyś dowiedzieć się, jak najlepiej wypromować ją w Internecie
  • chciałbyś zdobyć lub uzupełnić swoją wiedzę z zakresu zagadnień informatycznych i psychologii reklamy
  • chcesz dowiedzieć się, co to jest: Web 2.0, usability, pozycjonowanie, analiza sieci społecznych, promocja w Internecie, marketing szeptany i w jaki sposób rewolucjonizują współczesny biznes
  • planujesz założyć firmę i zastanawiasz się, którą formę promocji wybrać

  • Serdecznie zapraszamy Cię na tę konferencję!

Odbędzie się on
22 listopada 2008, godz. 10.00
SGH aula nr 7
Al. Niepodległości 162W programie konferencji:
  • Analiza reklamy internetowej jako nowoczesnej formy marketingu na przykładzie wybranych firm z sektora edukacyjnego - Michał Szymański

  • Analiza Sieci Społecznych jako rewolucyjne narzędzie w rękach współczesnego biznesu - Mariusz Karbowski

  • eholiday.pl - jak wyjść z garażu (praktyczne zastosowania metod marketingu internetowego) - Mariusz Wojciechowski

  • Kartka i ołówek, czyli jak wykorzystać marketing szeptany i Web 2.0 w promocji Ciebie i Twojej firmy - Szymon Paroszkiewicz

  • Usability – satysfakcja z użytkowania - Marcin Dusza

 
Po więcej informacji zapraszamy: www.aiptech.pl
 

dodane przez agata_st


ostatnia aktualizacja: 2008-11-17
Komentarze
Polityka Prywatności