
XXI wiek wyznacza nowe standardy w każdej dziedzinie naszego życia – również w sposobie prezentacji i promocji regionów. O ile promocja terytorialna jest pojęciem popularnym, o tyle termin "marki terytorialnej (np. miasta, regionu)" wymaga głębszego poznania i zrozumienia.
Władze miasta stoją na stanowisku, że czas najwyższy, aby i Radom stał się silną i rozpoznawalną w Polsce marką. Prezydent Radomia inicjuje prace nad budową Strategii Marki Radom. Do współdziałania zaprasza wszystkich zainteresowanych. Pierwszym etapem tego procesu będzie konferencja pt. "Marka Radom szansą promocji i rozwoju Miasta".
Uczestniczący
w konferencji eksperci w dziedzinie marketingu terytorialnego przybliżą
społeczno-marketingowe znaczenie marki oraz jej wpływ na życie
mieszkańców. Samorządowcy ze Szczecina zaś zaprezentują markę swojego
miasta i podziela się własnymi doświadczeniami przedstawiając drogę,
jaką przeszli od momentu urodzenia się pomysłu do czasu wprowadzenia w
życie strategii.
Konferencja odbędzie się w czwartek 14 sierpnia br. w Resursie Obywatelskiej. Wstęp na konferencję jest wolny, obecność osób zainteresowanych tematyką tworzenia marki Radom jest mile widziana.
Program konferencji:
godz. 17.00
Otwarcie konferencji
Przywitanie przez Prezydenta Miasta Andrzeja Kosztowniaka:
CELE I ZAŁOŻENIA W BUDOWIE MARKI RADOM
godz. 17.05
dr Magdalena Florek (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
MARKA I JEJ ZNACZENIE W PROMOCJI MIASTA
godz. 17.45
dr Maria Gagacka (Politechnika Radomska)
MARKA RADOM – SZANSĄ ROZWOJU MIASTA. ASPEKT SPOŁECZNY
godz. 18.15
red. Adam Mikołajczyk (dyrektor Brief for Poland)
MARKA TERYTORIALNA W POLSCE I NA ŚWIECIE. PRZYKŁADY I ICH CHARAKTERYSTYKA
godz. 19.40
Piotr Wachowicz (p.o. Dyrektora Biura Promocji i Informacji UM Szczecin)
MARKA SZCZECIN – ANALIZA PRZYPADKU
godz. 20.00
Podsumowanie i pożegnanie słuchaczy przez Prezydenta Miasta.<www.radom.pl>