Passion Marketing jest cyklicznym wydarzeniem stworzonym z inicjatywy członków Studenckiego Koła Naukowego Marketingu, działającego w Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest omówienie zagadnień marketingowych związanych z wybraną branżą. Zeszłoroczne edycje przeprowadzone w latach 2021 - 2022 dotyczyły branż - gastronomicznej i muzycznej oraz były przeprowadzone w pełni online.
W tegorocznej edycji będziemy obracać się w tematyce szeroko rozumianego Gamingu, e-sportu, oraz metaverse. Wydarzenie odbędzie się w pełni stacjonarnie w Budynku Głównym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Będziemy mogli się tam zobaczyć już w dniach 1-2 marca.
Harmonogram przygotowanych atrakcji, których można spodziewać się w poszczególnych dniach prezentuje się następująco:
1 marca:
Maszyny do gier i konsole retro
Strefa VR
Konkursy z nagrodami od HULA KULA
Strefa Accenture
Strefa chill&meal
TEMAT: „Marki i gry - co i dlaczego robią w grach marki nieendemiczne.” Dyskusja z audytorium o kampaniach gaming marketingowych.
TEMAT: „E-sport to tylko i aż gra”
TEMAT: „Jak wykorzystać potencjał marketingowy wirtualnych światów?”
WIKTORIA WÓJCIK - Forbes 30u30 Europe | Co-founder Instreamenly
TEMAT: „Jak wygląda przyszłość streamów gamingowych?”
2 marca:
MARIA DWULAT - Experience Strategy Consultant | Accenture
BARTOSZ ĆWINTAL - Digital Strategy Analyst | Accenture
TEMAT: „Co na to gracz? Customer Gamer experience a promocja w gamingu”
PIOTR ADAMSKI - Head of Gaming & E-sports | ESPORT SPOT
TEMAT: „Gaming killed the video star, czyli jak nowa rozrywka wypiera starą, kto może na tym skorzystać i jak to wykorzystać w działaniach marketingowych.”
PANEL DYSKUSYJNY poprowadzi Wojciech Krzemień
Obowiązują zapisy poprzez pobranie biletów ze strony wydarzenia Passion Marketing: GAMING w serwisie evenea.
Partnerem honorowym wydarzenia jest firma ACCENTURE.
Partnerzy barterowi:
VR Project | HULA KULA - Rozrywkowe Centrum Miasta | Allegro | Flippery.pl
Patroni medialni:
Radio KAMPUS | sprawny.marketing | PROFIT JOURNAL | studentnews.pl | dlaStudenta.pl