Seminarium połączone jest z dniem otwartym studiów podyplomowych Neuromanagement i odbędzie się 16 września w siedzibie Collegium Civitas w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
dr Monika Kłos: Wielu sprzedawców popełnia podstawowy błąd, wszystkich klientów wkładając do jednego worka. Tymczasem każdy z nas ma inne motywy zakupowe i cechuje się inną odpornością na triki sprzedawców. Czy istnieje uniwersalny klucz do poznania klienta? Jak wygląda komunikacja sprzedażowa?
dr Adam Zemełka: Neuromarketing staje się coraz bardziej oczywistą propozycją w poszukiwaniu sposobów dotarcia do motywacji konsumentów. Warto zadać sobie pytanie, czy rzeczywiście stanowi panaceum na bolączki marketerów czy też może okazać się pomocny w ograniczonym stopniu? I właściwie, gdzie przebiegają granice nakreślające zakres jego oddziaływań? Czym jest neuromarketing, skąd się wziął i na czym polegają związane z nim mity?
Dzisiejsza wiedza o ludzkim mózgu pozwala nam zrozumieć, w jaki sposób myślą i w jaki sposób działają inni ludzie. Wiele czasu i energii można zaoszczędzić, posiadając umiejętność rozpoznawania motywów działania innych.O tym jak „czytać mózg innych” i o tym jak z tego korzystać powiedzą prowadzący spotkanie.
Zarządzasz zespołem?
Jesteś sprzedawcą?
Jesteś właścicielem firmy?
A może po prostu interesujesz się tym, jak działa ludzki mózg?
Jeśli tak, to spotkanie jest dla Ciebie.
Spotkanie ma charakter otwarty, ale obowiązują zapisy TUTAJ
Liczba miejsc jest ograniczona.