Co roku studia w Polsko-Japońskiej
Akademii Technik Komputerowych rozpoczyna dwa tysiące studentów. W Dniu
Otwartym 5 czerwca w godz. 15.30-18.30kandydaci na studia dowiedzą się,
co jest ważne w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, jak wyglądają zajęcia
na uczelni i organizacja roku akademickiego. Zwiedzą laboratoria
specjalistyczne, takie jak: pracownie multimediów, sieci urządzeń
mobilnych, druku 3D, studio nagrań, studio realizacji dźwięku,
laboratorium fotograficzne, pracownie malarskie.
PJATK
prowadzi studia po polsku i angielsku na poziomie I, II oraz
III stopnia w trybach: stacjonarnym, niestacjonarnym wieczorowym,
niestacjonarnym zaocznym i internetowym. Trwa rekrutacja na
najbliższy rok akademicki na kierunki:
I stopnia –studia licencjackie:
- Architektura Wnętrz
- Grafika
- Kulturoznawstwo
I stopnia –studia inżynierskie:
- Informatyka
- Zarządzanie Informacją
II stopnia –studia magisterskie:
- Grafika
- Informatyka
- Informatyka Społeczna
III stopnia –studia doktoranckie:
- Informatyka
- Międzyuczelniane Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie –Psychologia & Informatyka
25 lat PJATK. Między kulturami
W
październiku Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych rozpocznie
obchody25-leciaistnienia.Pod hasłem „25 lat PJATK. Między kulturami”
nawiązującym do zjawiska komunikacji międzykulturowej odbędzie się wiele
wydarzeń artystycznych i naukowych.
PJATK
kształci na studiach I, II i III stopnia na wydziałach
Informatyki, Sztuki Nowych Mediów, Zarządzania Informacją, Kultury
Japonii oraz Architektury Wnętrz. Ma uprawnienia do nadawania
stopnia naukowego doktora nauk technicznych w informatyce oraz
mechanice, a także doktora sztuk
plastycznych w dyscyplinie sztuki piękne.Jako jedyna niepubliczna
uczelnia w Polsce ma uprawnienia do habilitowania w dyscyplinie
informatyka.Więcej informacji o
uczelni:www.pja.edu.pl .
Eksperci PJATK
W Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych wykładają specjaliści w dziedzinach:
- informatyki,
programowania, baz danych, systemów i sieci, technologii mobilnych,
aplikacji, druku 3D, multimediów, cyfryzacji, cyberbezpieczeństwa,
internetu w kontekście społecznym,
- animacji, grafiki,
plastyki, plakatu, rzeźby, malarstwa, fotografii, rysunku, sztuki
wizualnej, technik i narzędzi projektowania,
- projektowania wnętrz, architektury wnętrz, sztuki wystawiennictwa,
- historii
i kultury ludów Dalekiego Wschodu, kultury masowej i
popularnej(film, komiks, nowoczesne media), tradycyjnej kultury
japońskiej (klasyczny teatr, literatura, sztuki piękne i estetyka).