2017-11-30

Human Skills Festival - targi pracy i warsztaty w SWPS

Humanistyczne targi pracy

Wydarzenie odbędzie się 30 listopada w siedzibie Uniwersytetu SWPS w Warszawie przy ul. Chodakowskiej 19/31. Wstęp wolny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

Podczas spotkania przedstawiciele najważniejszych instytucji w kraju będą mówić o kompetencjach humanistycznych i możliwościach, jakie oferują światu. Pracodawcy na swoich stoiskach zaprezentują oferty pracy, gdzie kompetencje humanistyczne znajdują zastosowanie.

Wykłady

11.30-11.45

  • Jak myśleć poza pudełkiem siedząc w pudełku? Słów kilka o innowacyjnym myśleniu w nieinowacyjnym środowisku
    dr Konrad Maj (Uniwersytet SWPS)
11.50-12.05
  • Ukryte kompetencje i umiejętności społeczne absolwentów nauk humanistycznych i społecznych
    mgr Justyna Sarnowska (Uniwersytet SWPS)

12.10-12.25

  • Kompetencje humanistyczne na rynku pracy - teraźniejszość i przyszłość
    Jakub Gontarek (Konfederacja Pracodawców Lewiatan)

12.25-12.55 - panel dyskusyjny

  • Oczekiwania pracodawców wobec studentów i absolwentów kierunków humanistycznych vs. oczekiwania studentów i absolwentów kierunków humanistycznych wobec pracodawców.
  • Wynagrodzenia, możliwości rozwoju, ścieżki awansu, realizowane projekty, zlecane zadania, rekrutacje, wizerunek i kultura organizacji - czego chcą studenci, a czego pracodawcy?

Warsztaty

Sala S101

13.00-15.00 | LOTTE Wedel

  • Jak skutecznie wciągnąć konsumentów w zabawę z marką?
    Maciej Kluk, Piotr Majchrzak (LOTTE Wedel)

14.45-16.15 | PWC

  • Psycholog w korporacji - zalety i wady współpracy z biznesem
    Katarzyna Borowska (PwC), dr Magdalena Kaczmarek (Uniwersytet SWPS)

16.30-18.00 | ASAP Speak and Play

  • Rozmowa o pracę po angielsku
    Karolina Rzeczkowska (ASAP Speak and Play)

Sala S102

13.00-15.00 | Korn Ferry

  • New Age of Recruitment
    Sarath Koppolu (Korn Ferry)

14.45-16.15 | Innovatika - Lean Canvas

  • Pierwszy krok w twoim biznesie
    Wojciech Wodyński (Innovatika)

16.30-18.00 | Life Tube

  • Influencer Marketing - jak budować wizerunek marki i jej komunikację dzięki influencerom
    Łukasz Głombicki



data ostatniej modyfikacji: 2017-11-13 08:31:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności