Jak reklamować uczelnie? Jak rekrutować studentów z zagranicy? Jak wyszukiwań podobieństwa w tekście? Czy strona internetowa utrudnia rekrutację na studia? Jakie są formy komunikacji z kandydatem w rekrutacji międzynarodowej? Na powyższe, oraz wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas seminarium Uczelnia na miarę potrzeb - 21 listopada 2017 roku w Warszawie.
Podczas seminarium głos zabiorą m. in. :
Katarzyna Świerk - Kierownik, Biuro Nauki i Współpracy z Zagranicą, Uniwersytet Gdański
dr hab. Marek Kowalski - kierownik projektu Otwartego Systemu Antyplagiatowego, Uniwersytet Kardynała Stefan Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Matematyczno - Przyrodniczy
Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub
mgr Mariusz Czerniak - Kierownik, Pracownia komputeryzacji toku nauczania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Anna Jędrzejczak - Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Plagiat.pl
Piotr Gajewski - Dealer Manager, Sony Professional Solutions Europe
Anna Rolczak - Dyrektor Centrum Promocji, Uniwersytet Łódzki
"Profesjonalizacja wizerunku uczelni wyższej"
Michał Wojciechowski - Specjalista ds. grafiki i projektowania, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
dr Dariusz Woźniak - Dziekan Wydziału Nauk Społecznych i Zarządzania, Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University
Organizatorzy zapraszają:
Przedstawicieli publicznych i niepublicznych szkół wyższych:
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Miejsce: Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Czas trwania: 09.30 - 14.30
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.