14 grudnia 2016 (środa), godz. 10:00
Celem głównym seminarium jest zaprezentowanie wyników grantu NCN Sonata, realizowanego przez dr Jolantę Tkaczyk z Katedry Marketingu pt. "Wpływ komunikacji nieformalnej na proces podejmowania decyzji o zakupie", a także przedstawienie we współpracy z praktykami różnych oblicz komunikacji nieformalnej - zarówno od strony konsumentów, jak i przedsiębiorstw.
W trakcie seminarium postaramy się odpowiedzieć między innymi na następujące pytania:
- Jak wygląda proces komunikacji nieformalnej pomiędzy konsumentami?
- Komu i jakie produkty polecamy?
- W jaki sposób komunikację nieformalną mogą wykorzystać do celów komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa i jak faktycznie to robią?
Seminarium jest finansowane ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji nr DEC 2012/07/D/HS4/01761.
Udział w seminarium jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o rejestrację poprzez link.
Ramowy Program
10.00 Otwarcie seminarium
10.15-13.00 Konsument a komunikacja nieformalna
- Komu, co i w jaki sposób polecają konsumenci w Polsce? -dr Jolanta Tkaczyk,ALK
- Jak komunikacja nieformalna wpływa na podejmowanie decyzji o zakupie- dr Jolanta Tkaczyk
- Czy wszyscy konsumenci angażują się w interakcje z markami? -dr Anna Miotk, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa
- W jaki sposób przedsiębiorstwa wykorzystują komunikację nieformalną? -dr Jolanta Tkaczyk
- Monitoring mediów jako narzędzie wspierające komunikację z klientem -dr Robert Stalmach, Newspoint
13.00-13.30 Lunch
13.30 -16.00 Przedsiębiorstwo a komunikacja nieformalna
- Komunikacja nieformalna - case studies z rynku polskiego i światowego - Aleksander Winciorek, VML
- Media społecznościowe a komunikacja nieformalna - Sotrender
- Era influencera. Znaczenie twórców internetowych we współczesnym marketingu -Tomasz Sulewski, 3M