Co różni pracę data scientista od pracy analityka? Jak zwiększyć wydajność kampanii na YouTube? Jakie są możliwości pakietu Google Analytics Suite 360? Co warto wiedzieć o SEO w 2016 roku? – to tylko niektóre z zagadnień konferencji SEMcamp, która odbędzie się 13 czerwca br. na Uczelni Łazarskiego. Jej organizatorem jest Mariusz Gąsiewski – twórca bloga ittechnology.us i Przemysław Modrzewski – autor bloga marketingLAB.pl. Uczelnia Łazarskiego jest partnerem konferencji.
W czerwcu odbędzie się już 21. edycja SEMcamp. Każdorazowo bierze w nim udział około 400 osób. Wydaje się, że dla wielu uczestników jest już stałą pozycją w kalendarzu imprez branży digital marketingowej - mówi Mariusz Gąsiewski, pomysłodawca SEMcamp'u i autor bloga ittechnology.us. - Spotkania networkingowe to doskonała okazja do bezpośredniej rozmowy ze specjalistami i praktykami z branży. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych - zachęca Gąsiewski.
SEMcamp jest jednym z największych wydarzeń tego rodzaju w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas całodniowej konferencji, specjaliści, w tym m.in. analitycy i praktycy SEO, zaprezentują studia przypadku, przedstawią przykłady i efekty wdrożeń oraz wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. Analityka internetowa - gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro? Do aktywnego udziału w rozmowie zostanie zaproszona również publiczność.
Tym razem wśród zaproszonych prelegentów znajdą się eksperci z takich firm, jak m.in. Iconaris, Netsprint czy Clearcode. Będziecie mieli wyjątkową okazję uczestniczenia w merytorycznych wystąpieniach dotyczących m.in. optymalizacji kampanii w YouTube, poszerzania widoczność SEO z wykorzystaniem on-site i content marketingu, a także dowiecie się, co jest obecnie ważne w SEO, a co odeszło już do lamusa - mówi Gąsiewski.
Program:
Termin i miejsce:
13 czerwca 2015 r., poniedziałek, godz. 9:30-17:10
Uczelnia Łazarskiego (aula 58), ul. Świeradowska 43
Liczba miejsc jest ograniczona. Wszystkich zainteresowanych organizatorzy proszą o rezerwację miejsca poprzez formularz elektroniczny: http://www.semcamp.com.pl/#tile_registration. Udział w SEMcamp jest płatny. W ciągu trzech dni od rejestracji należy przelać 100 PLN na konto Fundacji Mam Serce. Tak więc pełen zysk z biletów wstępu jest przeznaczony na cele charytatywne. W przypadku braku dokonania wpłaty, rejestracja zostanie automatycznie anulowana.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.lazarski.pl oraz http://www.semcamp.com.pl/.
Partnerem wydarzenia jest Uczelnia Łazarskiego.
Uczelnia Łazarskiego jest czołową uczelnią prawniczo - ekonomiczną w Warszawie. Zajmuje pierwsze miejsce w Rankingach Wydziałów Prawa wśród uczelni niepublicznych według "Dziennika Gazety Prawnej" oraz "Rzeczpospolitej". Jej Wydział Ekonomii i Zarządzania został uznany najlepszy, praktycznie kształcący, w ocenie "Briefu". Łazarski jest najlepszą polską uczelnią według globalnego rankingu U-Multirank, powstałego na zlecenie Komisji Europejskiej. Uczelnia tworzy kierunki wspólnie z pracodawcami i dostosowuje system kształcenia do potrzeb zmieniającego się rynku pracy. Pomaga studentom rozpocząć karierę zawodową w międzynarodowym środowisku. Oferta edukacyjna uczelni to studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe, MBA, LLM, seminaria doktorskie, szkolenia i kursy językowe. Uczelnia oferuje również studia anglojęzyczne z brytyjskim dyplomem Coventry University. Więcej informacji na www.lazarski.pl.