Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, w partnerstwie z KnowledgeHub, Mint Media, NapoleonCat i Catvertiser, zaprasza wszystkich zainteresowanych tematem nowych mediów 18 kwietnia o 16.00 na spotkanie Łazarski Social Media Day. Podczas spotkania prelegenci będą rozmawiać m.in. na temat zmian kulturowych związanych z social media, tajnikach marketingowych Facebooka oraz wykorzystaniu mediów społecznościowych w procesie rekrutacyjnym.
Według raportu We are social na świecie jest ponad 2 miliardy użytkowników mediów społecznościowych. Na samym tylko Facebooku, w ciągu jednej minuty, użytkownicy dodają 293 000 statusów oraz 136 000 zdjęć. W dobie wszechobecnego Internetu i digitalowego rozwoju, żadna sfera życia zawodowego, ani prywatnego nie jest już tajemnicą. Wrzucane do sieci treści w ciągu kilku godzin mogą obiec cały świat.
Łazarski Social Media Day jest poświęcony zmianom, które dynamicznie i ciągle zachodzą w mediach społecznościowych. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję posłuchać, jak social media wpływają na życie zawodowe oraz jak sprawnie poruszać się w świecie, w którym każdy krok jest dokładnie rejestrowany.
W spotkaniu udział wezmą: Marcin Żukowski - Team Leader agencji interaktywnej Mint Media, ekspert mediów społecznościowych, autor książki Twoja firma w social media, Grzegorz Berezowski a - CEO NapoleonCat - platformy do analizy i zarządzania treściami w social media, Arleta Bińkowska - HR Manager KnowledgeHub, Sylwia Solawa-Wrzosek - specjalista ds. Social Mediów Uczelni Łazarskiego, dr Aleksandra Smyczyńska - kierownik specjalizacji marketing interaktywny Uczelni Łazarskiego oraz Anna Kosińska - dyrektor Biura Karier Uczelni Łazarskiego.
W pierwszej części spotkania prelegenci opowiedzą o zachowaniach pokolenia X, Y, Z na Facebooku, a także o tajnikach marketingowych i sprzedażowych największego serwisu społecznościowego. Blok prelekcji zakończy wystąpienie poświęcone sposobom wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby rekrutacji, po którym nastąpi debata na temat emocji w social media oraz relacji pracodawca - kandydat. Słuchacze dowiedzą się, jakie konsekwencję niesie za sobą dodanie komentarza, zdjęcia czy dobrze wszystkim znanego "lajka".
Intensywny rozwój technologii komunikacyjnych przyczynił się do rozwoju nowych zjawisk zarówno w funkcjonowaniu jednostek, jak i organizacji, Niezależnie od wielkości czy zakresu działalności różnego rodzaju firmy wykorzystują nowe media do wspomagania polityki personalnej oraz rekrutacji, dlatego warto poznać szanse i zagrożenia wynikające ze stosowania narzędzi nowoczesnej komunikacji. Jest to szczególnie istotna wiedza dla młodych ludzi, którzy są tuż przed procesem aplikowania do pracy - mówi dr Aleksandra Smyczyńska z Uczelni Łazarskiego.
Łazarski Social Media Day dedykowany jest studentom, absolwentom, pracownikom średnich i małych przedsiębiorstw oraz wszystkim pasjonatom social mediów. Dodatkowe informacje na stronie: www.lazarski.pl
Link do wydarzenia na Facebooku - https://www.facebook.com/events/706178096192145/
Program wydarzenia:
16.00 - 16.10 |
Powitanie prelegentów oraz uczestników Łazarski Social Media Day. |
Aleksandra Smyczyńska - wykładowca i rzecznik prasowy Uczelni Łazarskiego. |
16.10 - 16.30 |
X, Y, Z - jacy jesteśmy po Facebooku? Zmiany kulturowe a social media. |
Marcin Żukowski - ekspert social media, Team Leader w agencji interaktywnej Mint Media, wykładowca Uczelni Łazarskiego. |
16.30 - 16.50 |
Facebooku, quo vadis? O tajnikach marketingowych i sprzedażowych największego serwisu społecznościowego.
|
Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat - autorskej platformy do zarządzania marką w social media: Facebook, Twitter, YouTube, Instagram.
|
16.50 - 17.10 |
Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby rekrutacji. Jak kreować siebie jako dobrą markę w oczach potencjalnego pracodawcy? |
Arleta Bińkowska - rekruter, ekspert HR z funduszu Venture Capital KnowledgeHub |
17.10- 17.50 |
Panel dyskusyjny: emocje w social media oraz użytkownik mediów społecznościowych jako pracodawca i kandydat na pracownika |
Moderator: Marcin Żukowski. Uczestnicy: Arleta Bińkowska, Aleksandra Smyczyńska, Sylwia Solawa - Wrzosek, Anna Kosińska oraz Grzegorz Berezowski. |
|
|
|
Uczelnia Łazarskiego jest czołową uczelnią prawniczo - ekonomiczną w Warszawie. Zajmuje pierwsze miejsce w Rankingach Wydziałów Prawa wśród uczelni niepublicznych według "Dziennika Gazety Prawnej" oraz "Rzeczpospolitej". Jej Wydział Ekonomii i Zarządzania został uznany za najlepszy, praktycznie kształcący, w ocenie "Briefu". Łazarski jest najlepszą polską uczelnią według globalnego rankingu U-Multirank, powstałego na zlecenie Komisji Europejskiej. Uczelnia tworzy kierunki wspólnie z pracodawcami i dostosowuje system kształcenia do potrzeb zmieniającego się rynku pracy. Pomaga studentom rozpocząć karierę zawodową w międzynarodowym środowisku. Oferta edukacyjna uczelni to studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe, MBA, LLM, seminaria doktorskie, szkolenia i kursy językowe. Uczelnia oferuje również studia anglojęzyczne z brytyjskim dyplomem Coventry University. Więcej informacji na www.lazarski.pl.