Jak wyróżnić się wśród setek kandydatów do pracy, jak rozpocząć karierę w trakcie studiów? - odpowiedzi na te pytania uzyskają uczestnicy targów pracy JobSpot, które odbędą się w kampusie Grupy Uczelni Vistula w Warszawie 12 kwietnia 2016 r. o godz. 10.00. Wstęp wolny.
W targach weźmie udział ok. 30 wystawców. Wśród wystawców znajdą się firmy z obszaru bankowości, ubezpieczeń, IT, turystyki, hotelarstwa, consultingu i innych. Sponsorami wydarzenia zostały takie firmy jak: Accenture Operations Sp. z o.o., Altkom Akademia S.A., Lionbridge oraz Sigma Games. Osoby poszukujące ofert pracy, praktyk czy staży nie tylko spotkają się z przedstawicielami firm, ale także będą mogli wziąć udział w warsztatach. Podczas targów na studentów będą czekały dodatkowe atrakcje, konkursy z cennymi nagrodami, pokaz „Jak należy wykonać dyskretny makijaż na spotkania biznesowe i rekrutacyjne?” oraz pokaz kulinarny prowadzony przez Teo Vafidisa, osobowość medialną, znaną z programów telewizyjnych i audycji radiowych.
Na uczelni
bardzo dużą wagę przywiązujemy do rozwijania przedsiębiorczości studentów oraz
przygotowania ich do wejścia na rynek pracy.
Chcemy ułatwić im kontakty z potencjalnymi pracodawcami, a pracodawcom
umożliwić dotarcie do studentów – podkreśla
Anna Plewa, Dyrektor ds. Współpracy z Biznesem i Rozwoju Studentów Grupy
Uczelni Vistula.
Będzie to już czwarta edycja JobSpot. Trzecia edycja odbyła się w 2015 r. i spotkała się z ogromnym zainteresowaniem studentów oraz środowiska biznesu.
Celem targów JobSpot jest tworzenie i umacnianie współpracy edukacji z otoczeniem biznesowym.