Akademia Biznesu MDDP zachęca do udziału w kursie MS Office dla asystentek, który odbędzie się w dniach 22-24 lutego 2016 roku w Warszawie. Wymagana jest znajomość zasad użytkowania komputera w tym systemu operacyjnego.
Cel szkolenia
Szkolenie uczy umiejętnego wykorzystania funkcji najpopularniejszych aplikacji MS Office w celu pełnego zautomatyzowania i podwyższenia efektywności pracy. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą zastosowania MS Excel w pracy asystentki, tworzenia wzorców dokumentów w MS Word oraz nauczą się profesjonalnie prezentować dane za pomocą MS PowerPoint.
Adresaci
Szkolenie skierowane jest dla asystentek, sekretarek, recepcjonistek, office managerów orz wszystkich pracowników pragnących podnieść swoje kompetencje w zakresie obsługi aplikacji biznesowych.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel do tworzenia i formatowania różnego rodzaju obliczeń i raportów oraz graficznej prezentacji wyników, funkcji edytora MS Word do tworzenia profesjonalnych dokumentów oraz korespondencji seryjnej. Poprzez naukę tworzenia prezentacji w MS PowerPoint każdy uczestnik szkolenia profesjonalnie zaprezentuje dane oraz stworzy biznesowe pokazy prezentowane podczas spotkań i wystąpień.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił
- Wydajnie pracować z edytorem tekstów i arkuszem kalkulacyjnym.
-
Tworzyć różnego rodzaju pisma, raporty, analizy, obliczeni, bazy, prezentacje oraz inne, niestandardowe dokumenty.
-
Organizować pracę, optymalnie zarządzać dokumentami.
-
Zarządzać danymi, wymieniać dane między aplikacjami.
-
Efektywnie wykorzystywać komputer we wspomaganiu przepływu informacji w firmie.
-
Dostosować środowisko edytora Word i arkusza Excel do indywidualnych potrzeb.
Więcej informacji na stronie: http://www.it-akademia.com.pl/szkolenia-kursy/ms-office-dla-asystentek-kurs-dzienny/