Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji zaprasza na wykład pani Marty Dunin - Michałowskiej, Prezes Zarządu Agencji Mea Group oraz Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, która wprowadzi uczestników spotkania w "świat eventów". Spotkanie odbędzie się 21 stycznia o godz. 10.05 - 12.00 w Auli nr 2 B.
Prowadząca opowie o cechach dobrego Event Managera oraz wyzwaniach, jakie czekają w tej pasjonującej, ale niełatwej pracy, wymagającej rozległej wiedzy z wielu dziedzin, w tym z marketingu, PR, psychologii, socjologii, kultury itd.
W trakcie spotkania odbędą się również warsztaty wprowadzające zainteresowanych w tajniki tej specjalności, bo event to nie tylko impreza, ale również narzędzie.
Warto przyjść i posłuchać!
Aktywne uczestnictwo w tym niezwykłym spotkaniu może okazać się dla jednych inspiracją i bodźcem do podjęcia właściwej decyzji życiowej, a dla innych, już zdecydowanych, potwierdzeniem, że to właśnie chcą w życiu robić.
Marta Dunin-Michałowska
Prezes Zarządu agencji Mea Group, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu Mea Group - agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w organizacji eventów. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Własną firmę, pierwotnie agencję Mea Event, a obecnie Mea Group założyła w 2008 roku. Od tej pory konsekwentnie rozwija jej działalność, W tej chwili agencja Mea Group jest jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku organizacji spotkań. Agencja realizuje projekty dla Klientów reprezentujących niemal wszystkie sektory rynkowe i branże.