Czym jest marketing? Jaka jest rola marketingu w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem? Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć? Odpowiedzi na te pytanie uzyskasz 24 października 2015 podczas warsztatów "Tajniki pracy marketingowca", które odbędą się w Akademii Finansów i Biznesu VISTULA przy ul. Stokłosy 3 w Warszawie.
Warsztat poprowadzi Maciej Szurek, Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży, przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach.
24 października 2015, godz. 10:00-14:00, AFiB VISTULA, Warszawa, ul. Stokłosy 3, Aula nr 6.
UWAGA:
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy proszą o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem: https://docs.google.com/a/studentnews.pl/forms/d/1XmyXSrNPKofNlAUSIVv7YfEY3BE9OFTdDVDM5bAAM_I/viewform
Informacje o studiach podyplomowych z Marketingu i strategii marketingowych