11 grudnia 2014 (czwartek), godz. 17:00
Internet to sieć powiązań, w którą można łatwo wpaść, ale trudniej się z niej wydostać, zwłaszcza dziecku. Czy nowe media wychowują? Czy rodzic powinien być przewodnikiem, a może towarzyszem w obcowaniu z mediami? Jak rozmawiać z dziećmi na trudne tematy: o pojawiających się emocjach, obrazach? Na te frapujące pytania odpowie
dr Magdalena Śniegulska podczas wykładu inaugurującego warszawską Strefę Rodzica. Nowe media to nie tylko potencjał edukacyjny, lecz również wychowawczy. Zasady wprowadzone przez rodziców przy korzystaniu z gier czy Internetu powinny służyć rozwojowi dziecka. Podczas wykładu poruszona zostanie problematyka zadań rozwojowych, stojących przed dzieckiem przedszkolnym, szkolnym i młodzieżą oraz pełnionej przez media funkcji narzędzia kulturowego niezbędnego dla prawidłowego rozwoju. Zapraszamy
11 grudnia 2014 r. o godz. 17.00 do warszawskiej siedziby Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Wstęp wolny, po uprzedniej rejestracji.
Jak wziąć udział?
Aby zapisać się na wykład, należy wypełnić internetowy formularz zgłoszeniowy.
Nowe media to nie tylko potencjał edukacyjny, ale również wychowawczy. Zasady wprowadzone przez rodziców przy korzystaniu z gier czy Internetu powinny służyć rozwojowi dziecka. Na wykładzie w ramach Strefy Rodzica poruszona zostanie problematyka zadań rozwojowych, stojących przed dzieckiem przedszkolnym, szkolnym i młodzieżą oraz pełnionej przez media funkcji narzędzia kulturowego niezbędnego dla prawidłowego rozwoju.
Sylwetka prelegentki
dr Magdalena Śniegulska - psycholog, dydaktyk, jest w trakcie zdobywania certyfikatu terapeuty poznawczo-behawioralnego (Szkolenie w Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży oraz Osób Dorosłych w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, przy współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre). Zajmuje się psychologią rozwojową dzieci i młodzieży, zaburzeniami zachowania i interwencją kryzysową. Interesuje się psychologią zdrowia i neuropsychologią. W SWPS prowadzi zajęcia poświęcone takim zagadnieniom, jak wywiad psychologiczny, umiejętności psychologiczne, psychologia rozwoju, a także warsztaty adaptacyjne. Prowadzi także interwencje kryzysowe dla dzieci i młodzieży, diagnostykę i psychoterapię dzieci, warsztaty dla rodziców, warsztaty dla nauczycieli przedszkolnych i pedagogów. Publikuje teksty popularyzujące wiedzę psychologiczną z obszaru wychowania dzieci i problemów rozwojowych.
11 grudnia 2014 r., godz. 17.00
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31
sala S304