Organizatorzy zapraszają na jedyne w swoim rodzaju wydarzenie z branży HoReCa - Seminarium naukowe Marketing ze smakiem.
Panel dyskusyjny, wykłady i warsztaty przewidziane w programie będą swoistym komentarzem praktyków do badania rynku "Konsument w restauracji" zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z SGH. Celem badania było pozyskanie użytecznych danych rynkowych, które mogą determinować działania podmiotów na rynku gastronomicznym, tak aby w pełni świadomie, dynamicznie i z zyskiem budowały swój potencjał marketingowy.
W czasie wydarzenia opiniami i wiedzą podzielą się m.in.: Agnieszka i Marcin Kręgliccy, Agata Godlewska (Food Service), Justyna Adamczyk (Gault Millau), Maria Chludzińska (Marriott), Barbara Paryszewska, Magdalena Figurna (Makro Cash and Carry), Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (Blog Tasteaway).
Uwaga! W czasie seminarium odbędą się zapisy na telewizyjny CASTING DLA FOODLOVERSÓW, który odbędzie się w styczniu! Casting poprowadzi Joanna Albin, ekspert kulinarny w zakresie marketingu i produkcji telewizyjnej!
Termin: 09.12.2014 r. , 10:00 - 17:00
Miejsce: SGH, Aleja Niepodległości 128, budynek C Aula 1
Wstęp wolny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy do 6.12. Formularz zgłoszeniowy: https://docs.google.com/forms/d/1wPzcw3oWDDIYUF0Wid6Fc6CuIGAF396Jvqt6A0ivjsU/viewform?usp=send_form
Obecność na liście uczestników zostanie potwierdzona mailowo.
Kontynuacją tego wydarzenia będą studia podyplomowe "Marketing i zarządzanie w sektorze Horeca", których uruchomienie planowane jest w SGH na 1 marca 2015 roku.
Seminarium naukowe w Szkole Głównej Handlowej zostało przygotowane przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu. Opiekunem SKN Marketingu i organizatorem wydarzenia ze strony SGH jest Prof. dr hab. Teresa Taranko, Kierownik Katedry Rynku, Marketingu i Jakości, SGH w Warszawie. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Agnieszka Małkiewicz (www.amHorecaCommunications.pl), ekspert ds. zarządzania i marketingu w gastronomii.