Twoja osobowa marka (personal brand) to obrazy, które przychodzą ludziom do głowy, gdy myślą o Tobie. Ludzie zapamiętują obrazy, które powstają w ich wyobraźni, np. gdy opowiadasz im o czymś, a przedmiotem Twojej wypowiedzi są Twoje przeżycia. Słuchacz we własnej wyobraźni symuluje podjęty przez Ciebie styl działania. Dostarczasz słuchaczowi wyobrażonej demonstracji i subiektywnego dowodu Twojej wybranej cechy.
Podczas warsztatu zdefiniujesz własną markę i nauczysz się komunikować strategiczną wiedzę o sobie w kontekście historii-wizytówki (signature story).
Warsztat odbędzie się 28 czerwca 2014 r. w ramach Drzwi Otwartych SWPS. Liczba miejsc ograniczona.
Spotkanie poprowadzi Michał Celmerowski - psycholog, certyfikowany trener biznesu.
28 czerwca 2014 r., godz. 12.30, sala S212
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
ul. Chodakowska 19/31, Warszawa