14 marca odbędzie się Dzień Informatyki Społecznej pod hasłem "Marketing a prywatność w Internecie".
Wśród zaproszonych ekspertów wystąpią m.in.: Natalia Hatalska, znana blogerka i laureatka wielu nagród branży reklamowej, Katarzyna Szymielewicz z Fundacji Panoptykon oraz Wojciech Ozimek z One2Tribe.
Szczegółowy program wystąpień wszystkich ekspertów:
17:00 Otwarcie spotkania – dr hab. Adam Wierzbicki, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
17:10 "Drugie życie naszych danych w Internecie" – Katarzyna Szymielewicz, Fundacja Panoptykon
17:40 "Badania opinii konsumentów w dobie technologii mobilnych" – Damian Borkowski i Andrzej Dłubak, Score It
18:10 "Gdy firmy wiedzą o nas więcej niż my sami, czyli o tym, jak świat
hybrydowy pozbawił nas prywatności" – Natalia Hatalska
19:00 Przerwa kawowa
19:30 "Bądź wpływowy na Twitterze - jak wykorzystać dane z serwisu Twitter do własnych celów?" – Marek Foss, Foture.net
20:00 "Dane jako forma wirtualnej waluty, na przykładzie gier" – Wojciech Ozimek, One2Tribe
20:30 Otwarty panel dyskusyjny