Grafika 3D w spotach reklamowych i filmach, wirtualne rekonstrukcje i zasady projektowania – wykładowcy psychologii nowych technologii SWPS zapraszają na warsztaty „3D w reklamie i kulturze popularnej”.
Grafika w pigułce, moderowanie wizualizacji komputerowych i ćwiczenia
podstaw projektów 3D – to wszystko w ramach trzech godzin warsztatów z grafiki
trójwymiarowej. Celem spotkania jest przedstawienie „w pigułce” zagadnienia
grafiki trójwymiarowej oraz sposób edycji obiektów przestrzennych przy użyciu
komputerów.
Poprzez krótkie wprowadzenie, prezentację wybranych, interesujących przykładów oraz praktyczne ćwiczenia podstaw grafiki 3D, warsztaty mają zainspirować do dalszej, samodzielnej pracy nad rozwojem własnych pomysłów z tej dziedziny.
Warsztaty odbędą się w sobotę, 30 czerwca w godz. 12-15 w SWPS (ul. Chodakowska 19/31, S 220). Zajęcia poprowadzi doświadczony projektant internetowy, Prot Haładaj.
– We współczesnym świecie grafika trójwymiarowa to fenomen o wciąż rosnącej sile, a znajomość projektowania jest poszukiwanym element kompetencji zawodowych wśród pracowników na rynku pracy – przekonuje dr Anna Waligórska, psycholog w Katedrze Komunikacji Wizualnej SWPS.
Warsztaty „3D w reklamie i kulturze popularnej” są organizowane przez wykładowców specjalności psychologia nowych technologii w SWPS, która łączy zagadnienia z zakresu projektowania i informatyki z psychologią i naukami społecznymi.
Liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia na warsztaty należy wysyłać na adres: awaligorska@swps.edu.pl, a w treści wiadomości podać imię, nazwisko, e-mail, telefon komórkowy, poziom zaawansowania oraz określić status (uczeń, student lub osoba pracująca).
Więcej informacji: www.swps.pl.