27 czerwca 2012 (środa), godz. 18:00
Na ile sposobów można być kreatywnym i przedsiębiorczym online…i nie tylko? Jak promować się w sieci i poza nią?
O nowych możliwościach promocji, które stały się dostępne dla artystów dzięki popularności portali społecznościowych.
Jak można wyróżnić się w sieci nie dysponując funduszami?
Środa, 27 czerwca godz. 18.00
Instytut Wzornictwa Przemysłowego
Ul. Świętojerska 5/7, Warszawa
Będą z nami:
Michał Olszewski - Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy
Moderuje: Ewa Ayton - Dyrektor ds. Sztuki i Kultury, British Council
Maciej Mazerant - Założyciel serwisu www.ladnienaprawie.pl
Radek Miszczak - Managing Director Agencji Joy Intermedia
Michał Kowalski - Redaktor www.creatives.waw.pl
Mark Krawczynski - Architekt, pianista i promotor kultury
Po prezentacjach zapraszamy na koktajl - o oprawę muzyczną zadba Mike Polarny
Wstęp wolny!
Partnerzy spotkania: Joy Intermedia, designteka.pl, Łowcy Designu
Więcej o prelegentach:
Michał Olszewski
Wiceprezydent Miasta st. Warszawy, związany z administracją publiczną od 1997r. Od 2007r. pracownik miejskiego ratusza. Wykładowca akademicki, autor kilkunastu programów szkoleniowych, ekspert z zakresu polityki spójności i zarządzania funduszami strukturalnymi. Miasto st. Warszawa prowadzi szereg inicjatyw mających na celu rozwój przedsiębiorczości i podnoszenie konkurencyjności Warszawy.
Ewa Ayton
Dyrektor Działu Arts & Culture w British Council w Polsce, wraz z zespołem prowadzi program promujący sztukę brytyjską New Connections, który między innymi dotyczy kreatywności i
przedsiębiorczości w kulturze. W latach 2007-2011 była Regionalnym Menadżerem projektu Creative Cities realizowanego w 15 krajach (Północna i Centralna Europa, Rosja i Ukraina). Obecnie jest także menadżerem 3 letniego projektu CENTRES, wspieranego przez Unię Europejską, który realizowany jest w 8 krajach Unii Europejskiej i poświęcony jest rozwijaniu postaw kreatywnych i przedsiębiorczych w szkołach średnich.
Maciej Mazerant
Radek Miszczak
Dyrektor zarządzający i współwłaściciel wrocławskiej agencji interaktywnej Joy Intermedia, specjalizującej się w tworzeniu nowoczesnych narzędzi do wspierania promocji i sprzedaży
(aplikacje internetowe i social media, aplikacje mobilne) oraz firmy Rocket Media, kompleksowo zajmującej się reklamą w internecie (m.in. pozycjonowanie stron www wyszukiwarkach, Google
AdWords, Facebook Ads). Pasjonat czarnej muzyki, współautor dwóch encyklopedii (o r&b/soul oraz hip-hop). Zwycięzca polskiego etapu międzynarodowefgo konkursu International Young Music Entrepreneur 2009, organizowanego przez British Council.
Kontakt: r.miszczak@joyintermedia.pl
Michał Kowalski
Od 12 lat związany z przemysłem kreatywnym. Twórca sukcesu jednej z najbardziej rozpoznawalnych projektantek mody, m.in. otworzył pierwszy w Polsce butik pod marką projektanta. Producent wielu pokazów mody, np. jedynego w historii w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego w Warszawie. Pomysłodawca i współwydawca książki o innowacyjnej formule „Chłopczyce, uwodzicielki, damy. Polska moda Międzywojnia”. Twórca prywatnej biblioteki/księgarni Design Point w Kazimierzu Dolnym. Członek Young Creative Entrepreneurs Club przy British Council. Produkuje reklamowe sesje zdjęciowe w domu produkcyjnym ShootMe, gdzie współpracuje z najlepszymi fotografami w Polsce. Współpracuje z Biurem Kultury UM Warszawy przy projektach związanych z przemysłami kreatywnymi i kultury.
Mark Krawczyński
Australijski dyplomowany architekt, projektant wnętrz, pianista, dyrektor firmy Carshade Australia Pty Ltd, konsultant marketingowy, prezes Fundacji "Przyszłość Polski", menadżer. Jego ojciec Zbigniew Krawczyński, także architekt, nadzorował odbudowę Starego Miasta w Warszawie po II w.ś. W 1959 roku Mark wyjechał z Polski do Australii, gdzie rozpoczął swoją karierę najpierw jako pianista, a następnie jako architekt. Do jego licznych osiągnięć zawodowych zaliczyć można nadzór nad przebudową Sydney Opera House. W 2004 roku wrócił do Polski. Przez ostatnie 5 lat Mark Krawczynski promował polską kulturę, dawał wykłady i opracowywał biznesową i artystyczną współpracę między Polską a Zachodem. Był producentem filmu o Chopinie i współpracował przy australijsko-brytyjsko-polskim filmie o odbudowie Warszawy ("Jak feniks z popiołów").
Obecnie, wspólnie z grupą ekspertów, pracuje nad międzynarodowym projektem łączącym artystów z Polski, Stanów Zjednoczonych, Tajlandii, Australii, Chile, Francji i Niemiec. Jest prezesem Fundacji "Polska Przyszłość" (The Future for Poland).
Creative Mikser to cykliczne spotkania branży kreatywnej organizowane przez British Council i Miasto Stołeczne Warszawa. To prezentacje, dyskusje oraz możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych i poznania ciekawych ludzi.