Telewizyjna premiera spekatklu "Boska!" przyciągnęła przed odbiorniki miliony widzów. Pokazali, że są gotowi tłumnie oglądać Teatr Telewizji. TVP pokazała, że może realizować misję publiczną w sposób atrakcyjny dla widzów. Czy stanęliśmy przed nowym etapem rozwoju polskich mediów publicznych, telewizji i radia, kiedy obowiązek realizacji misji publicznej przestanie być uciążliwą przeszkodą w realizacji strategii programowej, a stanie się jej integralną częścią w budowie przewagi wobec konkurencji mediów komercyjnych?
Media publiczne. Stary serial, nowy odcinek: "Powrót misji"
IV Seminarium z cyklu "Kultura i rozwój"
8 grudnia 2011 (czwartek), Aula A, godz. 11.00 - 13.00.
Collegium Civitas, Pałac Kultury i Nauki, XII piętro
Plac Defilad 1, Warszawa
Czy "nowe otwarcie misyjne" potrzebuje wsparcia ze strony nowej ustawy o mediach, która zgodnie z ustaleniami Paktu dla kultury ma być przygotowana w oparciu o projekt obywatelski ustawy o mediach?
Do dyskusji zaprosiliśmy:
Jana Dworaka, przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji;
Juliusza Brauna, prezesa Zarządu TVP SA;
Andrzeja Siezieniewskiego, prezesa Zarządu Polskiego Radia SA
i Jacka Żakowskiego, przedstawiciela Komitetu Obywatelskiego Mediów Publicznych.
Spotkanie poprowadzi Edwin Bendyk, publicysta tygodnika "Polityka", dyrektor Ośrodka Badań nad Przyszłością Collegium Civitas.
Wstęp wolny, prosimy o rejestrację: