
26 maja 2009 r. o godz. 17.15 w warszawskiej siedzibie SWPS (aula im. prof. T. Tomaszewskiego) odbędzie się kolejne otwarte spotkanie z cyklu „Rozmowy o języku". Tym razem spotkanie będzie poświęcone językowi marketingu, promocji i reklamy. W dyskusji wezmą udział: prof. Dariusz Doliński - psycholog społeczny specjalizujący się w psychologiii reklamy i marketingu, Dariusz Andrian - właściciel Agencji Reklamowej, prof. Jerzy Bralczyk oraz dr Jacek Wasilewski.
Proponowany cykl spotkań ma na celu
wywołanie zainteresowania i refleksji nad językiem w różnych sferach i
sytuacjach komunikacyjnych. Zajęcia będą miały charakter rozmów z
wybitnymi specjalistami - teoretykami i praktykami z różnych dziedzin.
Poruszone zostaną zagadnienia kontrowersyjne i takie, które są związane
z przekształcaniem się języka polskiego. Analizowane będą przyczyny i
konsekwencje szczególnego użycia języka.Podczas spotkań omawiane są następujące tematy - język nowych technik: internetu, telefonii komórkowej, mediów interaktywnych, język erotyki i seksu, język zabawy, rozrywki i śmiechu, język biznesu, handlu, promocji i reklamy, język polityki i kampanii wyborczych, język w sytuacjach ekstremalnych i ostatecznych, język w religii.