Internet Days 2008 to konferencja organizowana przez Studenckie Koło Naukowe eBiznesu przy Szkole Głównej Handlowej i skierowana jest do studentów warszawskich uczelni wyższych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prowadzenia biznesu w sieci.
Celem konferencji jest propagowanie przedsiębiorczości wśród studentów, rozwianie ewentualnych wątpliwości związanych z zakładaniem firmy w Internecie oraz przekazanie cennych wskazówek dotyczących szczególnie samej inicjacji takiej działalności.
Tematyka konferencji obejmuje zagadnienia związane z efektywnym wykorzystaniem Internetu do rozpoczęcia, prowadzenia i rozwijania działalności gospodarczej. W ramach tego zakresu o swoich doświadczeniach opowiedzą: • Rafał Agnieszczak (CEO Fotka.pl) - „Jak NIE zakładać biznesu w sieci, czyli subiektywny ranking start up’ów." • Tomasz Cisek (CEO Empik.com) - „E-commerce – jak zrobić, żeby zarobić?” • Michał Faber (CEO Biznes.net) – „Kreowanie wartości firmy w przypadku portali specjalistycznych na przykładzie Biznes.net. Użytkownicy jako współtwórcy sukcesu firmy.” • Paweł Godula (BankCzasu.org) - "Problem wyceny idei" • Grzegorz Krzemień (CEO Golden Submarine) - "Powstawanie serwisu www - etapy tworzenia z punktu widzenia klienta i agencji.” • Jarosław Rzepecki (Architekt Informacji Hypermedia) – „Społeczność efektywnym nośnikiem przekazu marketingowego. Porównanie klasycznych kampanii displayowych z nowymi formatami.” • Łukasz Banach (Współzałożyciel Monetto.pl) – „Social lending w Polsce.”
Uczestnicy konferencji znajdą tu odpowiedzi na pytania o pierwsze kroki w zakładaniu internetowego biznesu, a także dowiedzą się, jak skutecznie zaprojektować własną stronę internetową, by przyciągnąć nowych klientów. Warsztaty te poprowadzą firmy: • KNS Design / Kompit – „Informacje, których nie znajdziesz w książkach o projektowaniu stron www i czego nie powie Ci Twój Web Designer.” • CNS – „Mój e-biznes od pomysłu do realizacji. Praktyka, przykłady, porady.”
By przybliżyć uczestnikom znaczenie obecności firmy w Internecie, Organizatorzy mają nadzieję, żespotkania z doświadczonymi w tej strefie przedsiębiorcami, których obecność na rynku internetowych jest od lat zauważalna, a pozycja – mocna, jak z i tymi którzy co dopiero podjęli to wyzwanie i obecnie są na etapie silnego rozwijania własnego e-biznesu, pozwoli uczestnikom podążyć ich śladem i odnieść sukces.
Konferencja odbędzie się w dniach 9-10 Grudnia 2008 w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Patronat medialny nad konferencją objął portal Bankier.pl. Dokładne informacje na stronie: www.internetdays.ebiznes.edu.pl