Wtorek 22 kwietnia to termin przedostatniego wykładu z cyklu spotkań ze specjalistami odpowiedzialnymi za wykreowanie najsilniejszych marek na polskim rynku.
Spotkanie z Joanną Stachowską – Dyrektorem Marketingu ICI Polska przybliży słuchaczom zagadnienia związane z wprowadzaniem na rynek nowej marki. Jako case study posłuży przykład marki Dulux.
Spotkania organizowane we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego mają na celu przekazanie studentom oraz osobom zawodowo związanym z marketingiem wiedzy na temat budowania marki i zarządzania nią.
Osoby uczestniczące w, co najmniej, trzech spotkaniach otrzymają certyfikat uczestnictwa podpisany przez prof. Andrzeja K. Koźmińskiego oraz Ninę Kowalewską-Motlik – wyłącznego polskiego przedstawiciela organizacji Superbrands Ltd.
Tematem wykładu Joanny Stachowskiej będą: „Narodziny marki Dulux”.
Joanna Stachowska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od 14 lat zajmuje się marketingiem. Od lutego 2002 roku jest odpowiedzialna za realizację strategii marki Dulux, a od 2006 roku również innych marek w portfolio firmy ICI Polska. Umiejętność strategicznego zarządzania marketingowego oraz zaangażowanie w perfekcyjne realizowanie projektów to tajemnice jej zawodowych sukcesów. Można do nich zaliczyć wprowadzenie lub re-launch kilku marek, które są dziś na polskim rynku liderami w swoich kategoriach.
Wykład odbędzie się 22 kwietnia 2008 o godzinie 14.00 w budynku WSPiZ im. Leona Koźmińskiego w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 59
Wstęp jest wolny.