Organizacja Superbrands włączyła się w projekt „imPRove it” – program pomagający młodym ludziom w odkrywaniu własnego potencjału i ułatwiający pogłębianie własnych zainteresowań.
W ramach „imPRove it” przedstawiciele marek, które otrzymały tytuł Superbrand wygłoszą wykłady pt. „Geneza sukcesu tworzenia marki”. Jak zarządzać marką, aby osiągnęła sukces opowiedzą: Maciej Wyrwas – Marketing & PR Manager Ecco Schoes Poland (10.30 – 12.00) i Krzysztof C. Sulowski – Dyrektor ds. Rozwoju marki S.A. Gadu-Gadu (14.00 – 15.30).
Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawują: Jej Magnificencja Rektor Uniwersytetu Warszawskiego prof. dr hab. Katarzyna Chałasińska-Macukow oraz Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Wykłady odbędą się 9 kwietnia 2008 w godzinach 10.30 – 12.00 i 14.00-15.30 na Uniwersytecie Warszawskim.
Wśród uczestników rozlosowanych zostanie 10 prestiżowych albumów Superbrands.
Więcej informacji oraz zapisy na stronie: http://www.uw.aiesec.pl/pr.