Media Reality, czyli szkolenie na temat planowania mediów, odbędzie się 18-19 kwietnia w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Nabór już się rozpoczął.
Media Reality to dwudniowe, 15-godzinne szkolenie ze strategii planowania mediów, obejmujące: rynek mediów w Polsce, proces planowania mediów, badania mediów i audyt mediowy. To projekt dla studentów 4 i 5 roku, planujących swoją przyszłość w branży mediowej i marketingowej, jak i dla osób zawodowo związanych z marketingiem, rynkiem mediów i reklamy.
Głównym założeniem Media Reality jest połączenie wiedzy teoretycznej z praktyką. Wykładowcy MR to jedni z najlepszych praktyków na rynku mediowym, menedżerowie i kadra zarządzająca takich firma jak POLSAT, Grupa TP, POLSAT MEDIA, Guideline (MediaCom company), Accenture Marketing Sciences. Uczestnicy szkolenia będą czerpać wiedzę, korzystając z ich ogromnego doświadczenia, z sukcesów i porażek.
Szkolenie organizuje WORK-ROOM – firma z branży komunikacji marketingowej. WORK-ROOM jest właścicielem marki Media Reality i Media Academy - odpowiada za operacyjne zarządzanie projektami.
Dyrektorem programowym Media Realisty jest Maciej Stec, twórca Media Academy, członek Zarządu Telewizji Polsat ds. sprzedaży i zakupów zagranicznych. Strategicznym partnerem projektu Media Academy jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.