We wtorek 15 kwietnia, w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, odbędzie się kolejny wykład z serii „Geneza sukcesu tworzenia marki”.
Podczas pierwszego wiosennego spotkania z cyklu organizowanego przez Superbrands i Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego słuchacze będą mieli szansę zapoznania się z historią narodzin marki Orange, o której opowie Wojciech Pronobis – Dyrektor Departamentu Mediów i Komunikacji na Rynku Masowym w Telekomunikacji Polskiej (Orange).
Spotkania organizowane we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego mają na celu przekazanie studentom oraz osobom zawodowo związanym z marketingiem wiedzy na temat budowania marki i zarządzania nią.
Osoby uczestniczące w co najmniej trzech spotkaniach otrzymają certyfikat uczestnictwa podpisany przez prof. Andrzeja K. Koźmińskiego oraz Ninę Kowalewską-Motlik – wyłącznego polskiego przedstawiciela organizacji Superbrands Ltd.
Wojciech Pronobis - twórca sukcesu POP-a, w PTK Centertel. Od 6 lat związany jest z branżą telekomunikacyjną. W czasie konsolidacji marki Idea był odpowiedzialny za wdrożenie i komunikację ofert “IdeaMIX, i “Jedna Idea”, a podczas rebrandingu marki Idea na Orange - za przygotowanie kampanii reklamowej wprowadzającej markę Orange na polski rynek. Obecnie, w Telekomunikacji Polskiej, jest odpowiedzialny za komunikację wszystkich ofert Orange i TP skierowanych do rynku masowego.
Wykład „Narodziny marki Orange” odbędzie się 15 kwietnia 2008 o godzinie 14.00 w budynku WSPiZ im. Leona Koźmińskiego w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 59.
Wstęp jest wolny.