We wtorek 11 marca, w warszawskiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości
i Zarządzania przedstawicielka marki Metaxa wygłosi kolejny wykład z serii spotkań organizowanych przez Superbrands Polska.
Tematem spotkania przygotowanego przez Joannę Turczyk – Product Group Manager Brown Spirits Bols będzie „Nowe życie marki czyli rewitalizacja”.
Spotkania organizowane we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego mają na celu przekazanie studentom oraz osobom zawodowo związanym z marketingiem wiedzy na temat budowania marki i zarządzania nią.
Osoby uczestniczące w co najmniej trzech spotkaniach otrzymają certyfikat uczestnictwa podpisany przez prof. Andrzeja K. Koźmińskiego oraz Ninę Kowalewską-Motlik – wyłącznego polskiego przedstawiciela organizacji Superbrands Ltd.
Joanna Turczyk z firmą CEDC/Bols związana jest od 2005 roku. Odpowiada za działania marketingowe działu Brown Spirits oraz projekty dotyczące rozwoju biznesu.
W trakcie swojej 10-letniej kariery zawodowej pracowała miedzy innymi w Henkel Polska, Warner Lambert Poland oraz Kotlin.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Businessu i Administracji w Warszawie.
Wykład „Nowe życie marki czyli rewitalizacja” odbędzie się 11 marca 2008 o godzinie 14.00 w budynku WSZiP im. Leona Koźmińskiego w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 59.
Wstęp jest wolny.
SUPERBRANDS - pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 13 lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu" poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku marek. W Polsce odbywają się trzy programy organizowane przez agencję New Communications na zlecenie The Superbrands Ltd. Są to: Superbrands, CoolBrands oraz Business Superbrands. W każdym z projektów marki wyłaniane są w kilku etapach - przede wszystkim przez Radę Marek, ale także z wykorzystaniem głosu konsumentów. We wszystkich programach organizowanych tak w Polsce jak i na całym świecie tytuł przyznawany jest bezpłatnie. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest wydanie albumu zwanego "Biblią Brandingu" i uroczysta Gala Finałowa podczas której wręczane są statuetki Superbrands.