Już pierwsze dni działania sklepu pokazały, że studenci, pracownicy, absolwenci i sympatycy UW czekali na takie rozwiązanie – przyjęli uruchomienie sklepu z dużym entuzjazmem, także zakupowym. W ciągu dwóch pierwszych tygodni kupiono ponad 440 produktów, a liczba zamówień ciągle rośnie. Pomysłodawcy projektu liczą na to, że z oferty sklepu skorzystają zarówno kupujący uniwersyteckie produkty na własne potrzeby, jak i wszyscy poszukujący niebanalnych pomysłów na prezenty dla bliskich.
Sklep dostępny jest pod adresem www.sklep.uw.edu.pl z poziomu strony internetowej uczelni oraz oficjalnego profilu UW na Facebooku. W ofercie są pamiątki uniwersyteckie obrandowane logo uczelni, m.in. odzież, kalendarze, pióra, kubki, plecaki, parasole, publikacje o Uniwersytecie, a także gadżety na zbliżający się jubileusz 200-lecia UW.
To kolejny projekt hyperCREW dla Uniwersytetu Warszawskiego. W 2014 r. agencja pracowała nad identyfikacją wizualną Digital Economy Lab - interdyscyplinarnej jednostki badawczej Uniwersytetu Warszawskiego, powstałej we współpracy z firmą Google. DELab (http://delab.uw.edu.pl/) ma z założenia łączyć badania naukowe z aplikacjami ich wyników w praktyce administracji publicznej, przedsiębiorstw, a także organizacji pozarządowych. Agencja hyperCREW była odpowiedzialna m.in. za stworzenie całościowej identyfikacji wizualnej i "księgi marki" dla DELab, przygotowała także elementy wizualizacji w siedzibie tej jednostki badawczej.