Uczelnia Łazarskiego rozpoczęła nabór na studia podyplomowe w zakresie e-commerce. Adresatami studiów są kadry zarządzające, specjaliści do spraw sprzedaży, marketingu i strategii rozwoju oraz osoby zainteresowane rozwojem swoich kompetencji w zakresie e-commerce.
Sprzedaż internetowa to jeden z najprężniej rozwijających się sektorów gospodarki na świecie. W Polsce dynamika tego wzrostu jest dwukrotnie większa niż na rynkach zachodnich i szacuje się, że w ciągu pięciu lat e-sprzedaż osiągnie poziom podobny do niemieckiego czy brytyjskiego. Polscy pracodawcy już mają problemy z zatrudnieniem odpowiednich specjalistów, dla których rynek e-commerce nie ma tajemnic.
Obecnie
trwa nabór na studia podyplomowe w zakresie e-commerce w Centrum
Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Unikalny program został stworzony przez praktyków rynku e-commerce i
obejmuje 182 godziny warsztatów i wykładów.
Na program składają się trzy moduły:
Program realizowany jest z e-Commerce Polska, co jest jego niewątpliwym atutem. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznej – warsztatów i ćwiczeń, słuchacze przygotowują również projekty, które mogą wykorzystać we własnej działalności zawodowej.
Więcej informacji o kierunku na stronie:
http://rekrutacja.lazarski.pl/