Globalni zwycięzcy międzynarodowego konkursu Google Online Marketing Challenge wyruszają na e-xpedycję po USA

Tag: konkurs

Grupa studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w skład której wchodzili Piotr Wawrysiuk, Aneta Maliszewska, Kamil Borkowski, Łukasz Kanownik oraz Joanna Sakowska w lipcu 2012, jako pierwszy europejski zespół wygrała globalny konkurs Google Online Marketing Challenge.

W ramach nagrody studenci zostali zaproszeni na tygodniowy wyjazd do San Francisco oraz wizytę i wręczenie nagród w głównej siedzibie Google Inc. w Mountain View w Dolinie Krzemowej. Studenci zaplanowali przedłużenie wyjazdu do półtora miesiąca i odwiedzenie między innymi Los Angeles, Wielkiego Kanionu, Las Vegas, Doliny Śmierci, Nowego Jorku i Waszyngtonu. Przez ten czas będą także poszukiwali inspiracji marketingowych oraz zachęcali studentów do brania udziału w konkursach akademickich.

- „Wygrana w tak prestiżowym konkursie w skali globalnej jest ogromnym osiągnięciem. Niemniej jednak w historii konkursu polscy studenci już niejednokrotnie wyróżniali się na tle zagranicznych rywali. W poprzednich trzech edycjach, studenci SGH okazywali się najlepszymi w Europie. Chcielibyśmy, aby nasza wygrana oraz wyjazd były inspiracją i motywacją do aktywnego uczestnictwa w różnych konkursach akademickich” – mówi Piotr Wawrysiuk.

Relacja z wyjazdu, filmy, zdjęcia oraz wszelkie przygody dostępne będą na stronie internetowej poświęconej e-xpedycji GOMC 2012: http://e-xpedycja.pl oraz na FanPage’u: http://www.facebook.com/expedycja2012. Już teraz serdecznie zachęcamy do ich odwiedzenia. Na pełną relację zapraszamy, po zakończeniu wyprawy.


___________________________________________________________________________________________________

Google Online Marketing Challenge jest jednym z największych międzynarodowych konkursów poświęcony tematyce marketingu internetowego. W tegorocznej edycji udział wzięło ponad 11 tys. uczestników z 86 krajów. Głównym zadaniem w konkursie było zaprojektowanie i przeprowadzenie skutecznej trzytygodniowej kampanii AdWords dla wybranej firmy lub organizacji pozarządowej. Zespoły dysponowały budżetem na reklamę w wysokości 250 USD, który to zwycięzcy studenci zdecydowali się przeznaczyć na promowanie rowerów beach cruiser. Dzięki kampanii zwiększono sprzedaż osiągając 330% zwrotu z inwestycji. Więcej informacji o przebiegu kampanii znajduje się na załączonej infografice.


opublikowano: 2012-09-28
ostatnia aktualizacja: 2016-09-02
Komentarze
Polityka Prywatności