Telekomunikacja Polska nowym partnerem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Strona www: www.sgh.waw.pl/

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie podpisała umowę o współpracy partnerskiej z Telekomunikacją Polską S.A. Operator telekomunikacyjny dołączy do grona Klubu Partnerów SGH, który skupia kilkanaście firm współpracujących z Uczelnią. We wtorek, 19 lipca, o godz. 15:00 prezes Grupy TP Maciej Witucki wraz z rektorem SGH prof. dr. hab. Adamem Budnikowskim odsłonili tablicę z logo TP w galerii Klubu Partnerów SGH.

Według umowy pomiędzy TP S.A. a SGH operator telekomunikacyjny będzie partnerem korporacyjnym CEMS – Global Alliance in Management Education. To organizacja, która zrzesza najlepsze szkoły biznesowe na świecie, realizując wspólny program z zakresu zarządzania Master’s in International Management.

SGH jest jedyną uczelnią w Polsce i jedną z 26 uczelni na świecie biorących udział w programie CEMS, obok takich szacownych uniwersytetów jak London School of Economics, Wirtschaftsuniversität Wien, Uniwersytet Corvinus w Budapeszcie czy Wyższa Szkoła Ekonomii w Pradze. W ubiegłorocznym prestiżowym rankingu „Financial Times” program CEMS MIM zajął 2. miejsce.

Klub Partnerów SGH jest wspólną inicjatywą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz czołowych przedsiębiorstw i instytucji, które deklarują wolę i gotowość materialnego oraz merytorycznego wspierania SGH w jej dążeniu do umacniania pozycji wiodącej uczelni ekonomicznej w Polsce.logo_TP_Orange_140px.gif Głównym celem Klubu jest zbliżenie świata nauki i edukacji ze światem praktyki gospodarczej, a poprzez to lepsze wykorzystanie posiadanych przez obie strony zasobów i potencjału. W Klubie Partnerów SGH znajdują się: Accenture, Centralny Dom Maklerski Pekao SA, DB Schenker, Deloitte, Ernst & Young Polska, Firma Roleski, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, L’Oréal Polska, MasterCard Europe, McKinsey, Polkomtel, PKO BP, Procter & Gamble, a teraz także TP S.A.

ostatnia aktualizacja: 2012-01-19
Komentarze
Polityka Prywatności