Effective Public Relations o CSR i Social Media
14 kwietnia 2011 r. pracownicy Effective Public Relations poprowadzą w Szkole Głównej Handlowej szkolenie dla studentów dotyczące tematyki budowania wizerunku marki w kontekście działań CSR oraz mediów społecznościowych.
Coraz częściej wizerunek marki decyduje o rynkowym „być albo nie być” danego produktu czy usługi. W ramach szkolenia pt. „Budowanie wizerunku marki” pracownicy Effective Public Relations przedstawią, czym jest PR oraz omówią podstawowe narzędzia z warsztatu PR-owca. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób można wykorzystać PR do budowania wizerunku firmy oraz pozytywnych relacji z otoczeniem zewnętrznym. Szkolenie będzie się koncentrować przede wszystkim na zagadnieniach związanych z CSR oraz mediami społecznościowymi. Pracownicy agencji przedstawią koncepcję CSR na przykładzie działań wybranych firm oraz zaprezentują dobre praktyki przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych.
Głównym założeniem projektu „Negocjator” jest doskonalenie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, negocjacji oraz rozwoju osobistego. W trakcie kilkunastu sesji treningowych i szkoleń studenci z całej Polski mogą pod okiem specjalistów rozwijać swoje umiejętności miękkie. Organizatorem konferencji „Negocjator” jest Studenckie Koło Naukowe Negocjacji, Komunikacji i Psychologii działające przy uczelni.
ostatnia aktualizacja: 2011-04-14