
Media i popkultura to nowa specjalność kulturoznawcza w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Amerykańskie seriale telewizyjne, muzyka i seks w popkulturze, podstawy reżyserii czy fotografia to tylko niektóre zagadnienia z programu studiów medioznawczych, które przygotowano z myślą o absolwentach kierunków humanistycznych I stopnia.
łączy przedmioty kształcące w zakresie zagadnień teoretycznych z kursami rozwijającymi umiejętności warsztatowe, przydatne na dzisiejszym rynku pracy. Przez dwa lata studiów magisterskich na kierunku kulturoznawstwo (specjalność MEDIA I POPKULTURA skierowana jest do absolwentów studiów II stopnia) w ramach blisko sześciuset godzin zajęć specjalnościowych studenci nauczą się reguł przygotowania klasycznego tekstu prasowego, poznają nowoczesne narzędzia służące do zarządzania wiedzą i najnowsze trendy związane z ewolucją internetu. Oprócz kontaktu z medioznawcami i badaczami popkultury, studenci będą spotykać się z praktykami, bezpośrednio związanymi ze światem kultury i mediów.