Uczelnia Łazarskiego – najbardziej innowacyjna w Polsce!
Uczelnia Łazarskiego zwyciężyła wśród uczelni niepublicznych w konkursie na najbardziej kreatywną i innowacyjną szkołę w Polsce. Konkurs zorganizowany został przez Akademickie Centrum Informacyjne i portal Edunews pod patronatem Onet.pl i Radia Eska przez.
Jury konkursowe doceniło przede wszystkim działania Uczelni w zakresie wdrażania i zastosowania najnowocześniejszych technik komunikacji w Internecie.
"Cieszymy się, że kapituła konkursu doceniła stosowane przez nas innowacyjne i nowatorskie rozwiązania służące komunikacji, a przede wszystkim ułatwieniu studentom kontaktu z nauką. Dzięki naszym działaniom, studenci mogą korzystać z wielu nowoczesnych rozwiązań i udogodnień, które znacząco wspomagają proces edukacji.” - mówi prof. Daria Nałęcz, Rektor Uczelni Łazarskiego. – „Nasze starania koncentrują się na zwiększeniu efektywności kształcenia. Dzięki temu studenci otrzymują wyjątkowe narzędzia i wsparcie w trakcie nauki i bardzo sobie to cenią. Jesteśmy dumni, że nasze starania zostały wyróżnione.”
Celem ogólnopolskiego konkursu było zwrócenie uwagi na znaczenie i rolę nowych technologii w procesie kształcenia. Według organizatorów konkursu - jest szczególnie ważne, aby weryfikować, w jakim stopniu uczelnie wyższe wykorzystują najnowsze rozwiązania, wzmacniając w ten sposób rozwój społeczeństwa informacyjnego. Odpowiednie przygotowanie studentów do przyszłego życia zawodowego oznacza także przekazanie im wiedzy i nawyków związanych z korzystaniem z postępu techniki i nowych środków komunikacji.
Uczelnia Łazarskiego przykłada ogromną wagę kontaktu z młodym odbiorcą z wykorzystaniem nowoczesnych metod komunikacji. Duża rolę w tym procesie odgrywają tzw. „social media” umożliwiające szybkie i skuteczne dzielenie się informacją. Uczelnia, chcąc oferować studentom możliwość nauki na najwyższym poziomie, opiera się na nowoczesnych technologiach wspomagających proces nauczania w obszarze dydaktyki, wprowadzając nowe programy kształcenia na odległość (tzw. e-learning) i dostosowując w ten sposób ofertę studiów do realiów zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
ostatnia aktualizacja: 2010-06-01