Zobaczcie Warszawę, którą lubicie – nowa kampania promocyjna stolicy
Przez styczeń w dziewięciu polskich regionach na billboardach i citylightach będzie można oglądać zdjęcia Warszawy. Składają się one na nową kampanię promocyjną stolicy, której pretekstem były badania opublikowane w listopadzie ubiegłego roku przez Gazetę Wyborcza pt.: Czy mieszkańcy Polski lubią swoją stolicę?”.
Dziewięć widoków Warszawy zostało wzbogaconych o humorystyczny
komentarz oraz statystykę ocen mieszkańców danego miasta o stolicy. Na
zdjęciach przedstawiono motywy, które zbliżają stolicę do innych miast.
Kampania zachęca do odnalezienie swojego miasta w stolicy.
721 plakatów w formie wielkoformatowych billboardów i mniejszych
citylightów są widoczne w Białymstoku (14 lokalizacji), w Górnośląskim
Okręgu Przemysłowym (118), Krakowie (115), Lublinie (35), Łodzi (50),
Poznaniu (87), w Trójmieście (82), w Warszawie (176) i we Wrocławiu
(44).
Kampania została przygotowana w ramach nagrody jaką Miasto st. Warszawa wygrało w konkursie AMS „Bramy Kraju”. <www.warszawa.eu>
ostatnia aktualizacja: 2009-01-06