
W ramach promocji nauki języków Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua zorganizowała na warszawskich ulicach akcję rozdawania jabłek. Podczas happeningu w centralnych punktach stolicy w ciągu kilku tygodni zostanie rozdanych 6 ton owoców. Inicjatywa ma na celu zachęcenie mieszkańców miasta do rozwijania swoich umiejętności językowych. Każdy, kto ma zdrowy apetyt na wiedzę otrzyma od szkoły dorodne jabłko z życzeniami owocnej nauki.
- Nasze przedsięwzięcie ma na celu
zwrócenie uwagi mieszkańców stolicy na to jak ważna jest obecnie znajomość
języków obcych i nakłonienie do ich nauki. Kusimy jabłkami podobnie jak wąż w
raju, ale nie namawiamy do niczego złego. Przeciwnie. Proponujemy naukę języków
w przyjemnej atmosferze zachęcając niskimi cenami. Akcja służy temu, aby
mieszkańcy miasta przez chwilę zatrzymali się i zdali sobie sprawę z tego,
jakie możliwości otwierają się przed osobami potrafiącymi posługiwać się
językami obcymi. Poza tym, cieszy nas uśmiech wywołany na twarzy każdej osoby,
która dostaje jabłko - tłumaczy Lidia Dębska, dyrektor Szkoły Języków Obcych
Profi-Lingua w Warszawie.
Profi-Lingua podejmuje wiele
różnorodnych inicjatyw promujących naukę języków obcych. Szkoła współorganizuje
konkursy językowe, sponsoruje olimpiady i festiwale językowe oraz urządza dni
kultury różnych narodów.