Budujemy markę Radom

XXI wiek wyznacza nowe standardy w każdej dziedzinie naszego życia – również w sposobie prezentacji i promocji regionów. O ile promocja terytorialna jest pojęciem popularnym, o tyle termin "marki terytorialnej (np. miasta, regionu)" wymaga głębszego poznania i zrozumienia.

Tym bardziej, że działania związane z budowaniem marki powinny przede wszystkim skupiać się na budowaniu pozytywnych, wręcz rodzinnych więzi pomiędzy miastem a jego mieszkańcami i "sprzedawaniem" tego klimatu turystom, osobom chcącym związać się z danym miejscem, inwestorom oraz szerokiej grupie innych odbiorców.

 

Władze miasta stoją na stanowisku, że czas najwyższy, aby i Radom stał się silną i rozpoznawalną w Polsce marką. Prezydent Radomia inicjuje prace nad budową Strategii Marki Radom. Do  współdziałania zaprasza wszystkich zainteresowanych. Pierwszym etapem tego procesu będzie konferencja pt. "Marka Radom szansą promocji i rozwoju Miasta".


Uczestniczący w konferencji eksperci w dziedzinie marketingu terytorialnego przybliżą społeczno-marketingowe znaczenie marki oraz jej wpływ na życie mieszkańców. Samorządowcy ze Szczecina zaś zaprezentują markę swojego miasta i podziela się własnymi doświadczeniami przedstawiając drogę, jaką przeszli od momentu urodzenia się pomysłu do czasu wprowadzenia w życie strategii.

 

Konferencja odbędzie się w czwartek 14 sierpnia br. w Resursie Obywatelskiej. Wstęp na konferencję jest wolny, obecność osób zainteresowanych tematyką tworzenia marki Radom jest mile widziana.

 

Program konferencji:  

 

godz. 17.00

Otwarcie konferencji

Przywitanie przez Prezydenta Miasta Andrzeja Kosztowniaka:

CELE I ZAŁOŻENIA W BUDOWIE MARKI RADOM

 

godz. 17.05

dr Magdalena Florek (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)

MARKA I JEJ ZNACZENIE W PROMOCJI MIASTA

 

godz. 17.45

dr Maria Gagacka (Politechnika Radomska)

MARKA RADOM – SZANSĄ ROZWOJU MIASTA. ASPEKT SPOŁECZNY

 

godz. 18.15

red. Adam Mikołajczyk (dyrektor Brief for Poland)

MARKA TERYTORIALNA W POLSCE I NA ŚWIECIE. PRZYKŁADY I ICH CHARAKTERYSTYKA

 

godz. 19.40

Piotr Wachowicz (p.o. Dyrektora Biura Promocji i Informacji UM Szczecin)

MARKA SZCZECIN – ANALIZA PRZYPADKU

 

godz. 20.00

Podsumowanie i pożegnanie słuchaczy przez Prezydenta Miasta.<www.radom.pl>


ostatnia aktualizacja: 2011-09-08
Komentarze
Polityka Prywatności