Wydarzenie rozpoczniemy w środę 17 maja o godzinie 17:30 w Auli I,
wykładem zatytułowanym "Art Branding w modzie", który poprowadzi Malwina
Wawrzynek z Pret a Create.
Następnie o godzinie 18:30 wystąpi Mikołaj Barczewski - założyciel 2005 - popularnej odzieżowej marki streetwearowej.
W
czwartek 18 maja o godzinie 17:30 w Auli II prelekcje rozpocznie Emilia
Maj z Publicis Consultants, która przybliży nam świat Public Relations.
Ostatnie
przemówienie odbędzie się o godzinie 18:30. Poprowadzone zostanie przez
Pawła Sabarańskiego - specjalistę od streetwear’u oraz założyciela
Grail Point’u.
Całość odbędzie się w budynku C Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 128.
Wszystkich
chętnych na wydarzenie zachęcamy do pobrania darmowego biletu przez
stronę Evenea. Jest ono również objęte akredytacją DIMAQ, oferującą aż 5
punktów recertyfikacyjnych.
LINK DO ZAPISÓW:
https://app.evenea.pl/event/branded-fashion-2023/?fbclid=IwAR0wJBE1mHOr0rlMGo4Fvt9EWqxbyK1ga8JPZF7ogWbESG7GMwpP1ODqETs