Wydarzenie odbędzie się 25 października, w godzinach 15.00 – 16.30, na platformie LiveWebinar. Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji:
https://app.livewebinar.com/119-923-545
Agenda:
Prelekcja I, godz. 15:05
Nowe technologie w kampaniach programmatic. Machine learning w targetowaniu kontekstowym, obecne możliwości oraz przyszłość kampanii digitalowych.
Grzegorz Marczak, Sales Director CE, Hybrid
Wykorzystania targetowania kontekstowego w kampaniach e-commerce – detekcja na żywo i feed produktowy. Warsztaty interaktywne z technologią.
Czego dowiesz się z tej prelekcji:
- Technologia computer vision – na czym polega wysokiej klasy targetowania kontekstowego w zastępstwie plików cookie.
- Warsztaty interaktywne z technologią – sprawdzimy jakie elementy rozpozna algorytm na Waszych zdjęciach bądź materiałach video.
- Brand Safety – wyzwania i możliwości.
- Nowe zastosowania i przyszłość wykorzystania targetowania kontekstowego w kampaniach e-commerce – detekcja na żywo i feed produktowy. Na koniec kilka case studies!
Prelekcja II, godz. 15:35
Trafność jako podstawa taniej reklamy.
Mateusz Gołębiowski, Założyciel i CEO, Pryzmat Media.
Trafność rozumiana jako jakość zasobów wykorzystywanych w reklamie, ma ogromny wpływ na jej efektywność i koszt. Na przykładzie Facebook Ads, Google Ads oraz Allegro Ads Mateusz przedstawi w jaki sposób sprzedawać więcej płacąc mniej.
Czego dowiesz się z tej prelekcji:
- Systemy reklamowe – charakterystyka systemów wraz z przykładami.
- Lejek sprzedażowy – skrótowe omówienie etapów, przez które reklamodawca musi przeprowadzić klienta przed zakupem.
- Koszt i konwersja – elementy, które wpływają na cenę kliknięcia i współczynnik konwersji w omawianych systemach.
- Trafność to podstawa – wspólny czynnik jako generalna zasada pozwalająca zwiększać efektywność reklam.
Prelekcja III, godz. 15:05
Nie takie straszne jak je malują, a bardzo potrzebne. Feminatywy w komunikacji marketingowej.
Magdalena Wójcik, Content designerka, Kava
Feminatywy, czyli żeńskie formy wyrazów, cały czas budzą spore kontrowersje. Większość marek wciąż unika ich jak ognia w swojej komunikacji – wykluczając tym samym sporą część swojej grupy odbiorczej. W swojej prezentacji przedstawię wyniki najnowszych badań na temat feminatywów i zaprezentuję przykłady ich zastosowania w komunikacji wybranych marek.
Czego dowiesz się z tej prelekcji:
- Czym są feminatywy.
- Za i przeciw – argumenty przytaczane przez przeciwników używania feminatywów i kontrargumenty wynikające z zasad polszczyzny i historii.
- Badania – analiza badań przeprowadzonych przez portal pracuj.pl i bank BNP Paribas dotyczących użycia feminatywów.
- Przykłady komunikacji marketingowej marek, które stosują feminatywy.
- Komunikacja neutralna płciowo – praktyczne wskazówki, jak pisać teksty neutralne płciowo, które nie wykluczają odbiorczyń.
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie:
https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do
wydarzenia na Facebooku.
PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki