Miejsce: Filharmonia Narodowa - sala kameralna
Warszawa, Jasna 5
Cena biletu Miejsce siedzące (1 os.): 50 PLN
SEKWENCJI POWAŻNE KONSEKWENCJE
Tutaj ważne jest skupienie i starannie dawkowana cisza, na końcu koncertu poniekąd cmentarna. U Enno Poppe rock „przetłumaczony na awangardę”. Jeśli stanowi to, jak mówi kompozytor, rumowisko, jest ono klasycznie zaplanowane, wręcz eleganckie. U Huguesa Dufourta dźwięki pokazywane jak obiekty z obrazu Henriego Matise’a „Czerwona pracownia”. Muzyka rozwija się według „rozkładu jazdy”, procesualnie i niespiesznie, na podobieństwo monumentalnej passacaglii. Clara Iannota osacza nas spowolnioną rytmizacją zdarzeń - szmer po szmerze; muzyka stanowi w tym utworze całość z warstwą wizualną. Matthew Shlomowitz podejmuje grę formalną z dołem cmentarnym ( ang. graveyard slot) - martwym czasem w ramówce telewizji między godziną 2 a 6 nad ranem, kiedy widzów jest niewielu, zatem treść przekazu traktowana jest jako mniej ważna. Oto i cały Matthew Shlomowitz - bez kontekstów, prowokacji i gry skojarzeń nie komponuje. Głupio zapraszać do cmentarnego dołu, ale serdeczność nas tu też obowiązuje.
Program:
ENSEMBLE NIKEL
Aaron Holloway-Nahum, dyrektor techniczny
Enno Poppe Fleisch *
Hugues Dufourt L'Atelier rouge d'après Matisse *
Clara Iannotta Outer Space *
Matthew Shlomowitz Graveyard Slot (with guest appearance) *
* pierwsze wykonanie w Polsce
---
Zakup biletu podwójnego oznacza rezerwację dwóch miejsc na widowni obok siebie w tym samym rzędzie. Jeżeli wybrano miejsce podwójne o nr 4 oznacza to rezerwację również miejsca nr 5 w tym samym rzędzie. Zakup miejsca podwójnego nr 11 oznacza rezerwację miejsca nr 12 w tym samym rzędzie, itd.
Regulamin i Oświadczenie dla uczestników Festiwalu: https://media.biletomat.pl/media/attachments/tickets_event/9710/Oswiadczenie_uczestnika_wydarzenia_i_regulamin.pdf
Regulamin wstępu na koncerty w Filharmonii Narodowej: https://media.biletomat.pl/media/attachments/tickets_event/9713/covid-19-regulamin-wstepu-dla-publicznosci.pdf