To już XII edycja konferencji "Uczelnia na miarę potrzeb". 21 listopada w Warszawie spotkają się cenione osoby związane ze światem szkół wyższych i promocji edukacji.
Kryzys w szkolnictwie wyższym, m.in. niż demograficzny oraz rosnące wymagania rynkowe stawiają władze uczelni przed ważnymi wyzwaniami. Uczelnia musi konkurować i nadążać za zmianami i potrzebami rynku - studentów. Młody człowiek jest coraz bardziej wymagający. Jest też zupełnie innym Klientem, ponieważ należy do tzn. pokolenia "Zet".
Podczas
konferencji postramy się odpowiedzieć na pytania:
Jak
reklamować uczelnie?
Jak zadbać o studenta z zagranicy?
Jak
pozyskać i komunikować się z "Klientem" - studentem?
Co
to znaczy nowoczesne metody kształcenia?
Z jakimi problemami
borykają się polskie uczelnie?
Czy szkolnictwo wyższe można
porównywać do działalności biznesowej?
Zgłoszeń
dokonywać można poprzez wypełnienie formularza: Kliknij
tu!
Prelekcje
poprowadzą m.in.:
- Paweł Kozłowski -
Pełnomocnik ds. informatycznych, Centrum Kompetencji Cyfrowych,
Uniwersytet Warszawski
"e-Learning
- Moda czy realna potrzeba? Stagnacja czy ewolucja?"
(E-learning
na dobre "zadomowił" się w środowisku edukacyjnym. W
większości projektów związanych z edukacją wykorzystuje się,
jeśli nie całe platformy e-learningowe, to przynajmniej elementy
związane ze zdalnym nauczaniem. Obecnie,
nie tylko uczelnie, czy korporacje ale także coraz częściej szkoły
zauważają potrzebę propagowania tej formy edukacji. Rodzą się
zatem pytania. Czym to jest uwarunkowane, modą czy może realną
potrzebą? Czy e-learning w korporacji, na uczelni i w szkole ma to
samo imię? Czy to nadal innowacyjna forma nauczania?)
-
Anna Kiryjow-Radzka i Katarzyna Wolanin - Zespół
Nowych Mediów, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
"Patent
czy abonament – jaka przyszłość uczelni?"
(Od
akademii dla wybrańców, dzieci możnych starożytnego świata,
przez uniwersytety przez kolejne stulecia kształcące garstkę
wybitnych, aż po WSWN – wyższe szkoły wszystkiego najlepszego
produkujące masowo licencjatów i magistrów. Od historii, przez
teraźniejszość, po filozoficzną wyprawę w nieodległą
przyszłość – zapraszamy do eksperymentu intelektualnego, podczas
którego zastanowimy się wspólnie, czy uczelnia może skorzystać z
doświadczeń kryzysu finansowego 2008 roku, czy szkolnictwo wyższe
może zyskać na kryzysie zaufania oraz co wspólnego mogą mieć
studia podyplomowe z car sharingiem.)
-
prof. dr hab. Henryk Mruk - Profesor
Nazdwyczajny UEP, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
"Oczekiwania
pokolenia Zet w kontekście ekonomii behawioralnej"
-
Barbara Sołtysińska - założycielka
IndaHash
temat
w trakcie opracowania
Grupa
docelowa:
Przedstawiciele
publicznych i niepublicznych szkół wyższych:
-
Rektorzy
-
Kanclerze
-
Dziekani
-
Dyrektorzy/Kierownicy działów: technicznych, administracyjnych,
bezpieczeństwa, kadrowych, obsługi studentów/dziekanatów, centrum
informatyki.
Udział
jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Uczestnikom
gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość
konsultacji z Ekspertami.