Już od tygodnia trwa akcja „Nakarm zwierzaka ze schroniska”! W ramach kampanii zbierającej fundusze na karmę dla bezpańskich psów i kotów, zaplanowany jest Wielki marsz z psami. Już 13 lipca o godzinie 11:00 każdy, komu nie jest obojętny los będących w schroniskach zwierzaków powinien zjawić się na wydarzeniu i tym samym okazać swoje wsparcie!
W środę 13 lipca br., odbędzie się główne wydarzenie w ramach kampanii społecznej "Nakarm zwierzaka ze schroniska". Wielki marsz z psiakami ma na celu promowanie idei wspierania schronisk w całej Polsce, a także ma za zadanie zwrócić uwagę publiczną na kwestię pomocy bezpańskim zwierzętom.
Wydarzenie kampanijne rozpocznie się o godzinie 11:00 na Placu Konstytucji w Warszawie. Organizatorzy kampanii wraz z gwiazdami, wolontariuszami i psami z zaprzyjaźnionych schronisk, przejdą ulicą Marszałkowską aż do ronda Dmowskiego, następnie Alejami Jerozolimskimi do ronda De Gaulle`a i Nowym Światem na Plac Trzech Krzyży.
Wszystkie szczegóły można znaleźć na Facebooku -> https://www.facebook.com/events/1744694769149699/
Do udziału w marszu zostały zaproszone schroniska z województwa mazowieckiego:
· Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie
· Fundacja Azylu pod Psim Aniołem
· Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt "NA PALUCHU"
· Fundacja dla Ratowania Zwierząt Bezdomnych "EMIR"
· AST Fundacja na Rzecz Zwierząt Niechcianych
· TOZ Miejskie Schronisko dla Bezdomnych Azorek
· Fundacja Przyjaciele Braci Mniejszych (Schronisko w Nowym Dworze Mazowieckim)
· Schronisko Korabiewice (Fundacja MRNRZ Viva)
· Schronisko w Milanówku (Fundacja 120-lecia)
"Nakarm zwierzaka ze schroniska" to II edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej, zbierającej fundusze na pożywienie dla bezpańskich psów i kotów przebywających w schroniskach. Podczas
I edycji kampanii, udało się uzbierać 58 260zł. Tegoroczna akcja wystartowała 27 czerwca
i potrwa przez 4 tygodnie. Aż do poniedziałku 25 lipca włącznie, na stronie platformy MojaKampania.pl będzie można zakupić designerskie koszulki: damskie, męskie oraz dziecięce, dochód z których prawie w 70% zostanie przeznaczony na jedno z około 100 zaangażowanych w kampanię schronisk i fundacji pro zwierzęcych.