Warszawa, 18 czerwca 2015 r.
25 grudnia 2014 r. wszedł w życie zmieniony art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne, który w zasadniczy sposób wpłynął na sposób prowadzenia marketingu elektronicznego i telemarketingu. Dotychczas jednak nie sposób mówić o jednolitym podejściu do stosowania nowego przepisu, brak też wypowiedzi właściwych organów regulacyjnych, które ułatwiłyby przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych realiów.
Celem seminarium jest próba kompleksowego omówienia zasad prowadzenia marketingu elektronicznego i telemarketingu w rzeczywistości po zmianie art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne. W trakcie seminarium przedstawiona zostanie propozycja interpretacji nowych przepisów, wskazane zostaną ryzyka wiążące się z nie zastosowaniem się do nowych wymagań oraz podane zostaną praktyczne propozycje rozwiązania problemów powstałych po 25 grudnia 2014 r.
PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://cpi.com.pl/imprezy/2015/met/index.php.
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2015/met/formularz_pr10.php.