GOOGLE DAY – CO KAŻDY E-MARKETER POWINIEN WIEDZIEĆ O NARZĘDZIACH GOOGLE? Warszawa, 7 lipca 2015 r.
Cel:
- Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
- Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google'a
- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
Korzyści dla uczestników:
- wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji
- kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż
Metodologia:
- Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
- Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.
Szkolenie poprowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
Program:
1. Google Analytics w pigułce - to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
- przegląd podstawowych statystyk - jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
- interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z - od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
- ustalanie celów i analiza konwersji - co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
- niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]
2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO
- zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC - prześwietlamy algorytm Adwords
- interpretacja danych i wnioski - większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy - co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
- strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
- narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
- pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!
3. Google Maps
- jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
- monitorowanie efektywności - wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
- reklama w Google Maps - po co, dla kogo i jak?
4. Google i społeczności
- koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) - jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
- Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a
- pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa)
5. Pozostałe narzędzia Google:
- Google Mobile - jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob
- Google Insights for Search/Trends - jak wykorzystać barometr popularności Google?
- Google Zeitgeist i Alert - czego szukają internauci w sieci?
- Google Calendar/Dysk/Docs - jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
- Google Tłumacz - po co i jak adaptować w projektach online?
- pozostałe narzędzia Google dla Firm - jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 7 lipca 2015 r.
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału 1 osoby wynosi:
730 zł + 23% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego: faksem bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/