COPYWRITING I WEBWRITING – JAK PISAĆ SKUTECZNE TEKSTY? Warszawa, 28 maja 2015 r.
Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do tekstów w sieci.
Na warsztatach nauczą się Państwo jak przykuwać uwagę i sprzedawać produkty za pomocą słów na ekranie. Zdobytą Państwo wiedzę na temat tworzenia dobrych tekstów, wykorzystywanych nie tylko w Internecie, ale również w innych materiałach promocyjnych.
Zrozumiecie Państwo, jak czytają Internauci i nauczycie się tworzyć teksty dopasowane do ich nawyków.
Nauczycie się Państwo pisać skuteczne teksty, które sprzedadzą produkt/zainteresują odbiorcę.
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- osoby zajmujące się redagowaniem tekstów do internetu, dziennikarzy
- copywriterów
- pracowników agencji reklamowych
- pracowników agencji public relations
- pracowników działów marketingu
Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński - szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.
Program:
10:00 MODUŁ I: SPECYFIKA TEKSTÓW W INTERNECIE
1. Druk a Internet - różnice w podejściu do pisania
2. Czytelnicze nawyki internautów
3. Badania eyetrackingowe i ich przydatność dla copywritera
11:00 Przerwa na kawę
11:30 MODUŁ II: SKUTECZNE TEKSTY - ZASADY TWORZENIA
1. Klucze fascynacji i budowanie zaangażowania
2. AIDA i inne modele przyciągania uwagi czytelnika
3. Emocje w tekście - jak je wywoływać?
4. Struktura informacji - co chcę przekazać?
13:00 Przerwa na lunch
13:30 MODUŁ III: COPYWRITING - ĆWICZENIA
1. Tworzenie klikalnego tytułu i śródtytułu
2. Redagowanie tekstów informacyjnych - na czym się skupić?
3. Teksty na stronę www i opisy produktów - jak o nich pisać?
15:30 Przerwa na kawę
16:00 MODUŁ IV: COPYWRITING W SIECI - WEBWRITING
1. Język korzyści i sztuka operowania konkretem
2. Redagowanie i skracanie tekstów
3. Podsumowanie szkolenia
17:00 Zakończenie warsztatów
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 28 maja 2015 r.
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału 1 osoby wynosi:
680 zł + 23% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
faksem bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/