O tym, czy marki mogą odgrywać ważną rolę w życiu konsumentów, o wiarygodnej strategii marek i kampanii dyskutować będą uczestnicy bezpłatnej konferencji organizowanej przez agencję Ogilvy & Mather i Szkołę Mistrzów Reklamy. Spotkanie odbywa się w ramach programu „Tolerate Genius”, który wspiera utalentowanych słuchaczy uczelni wyższych w Polsce, zainteresowanych rozwojem i pracą w branży reklamowej.
Pierwsza z trzech zaplanowanych na rok 2015 konferencji odbędzie się 27 kwietnia br. w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy w Warszawie a jej tematyka koncentrować się będzie wokół zagadnienia "Czy reklama może zmieniać świat na lepsze?" Spotkanie poprowadzą eksperci Ogilvy Brand Consulting: Anna Sowińska, Strategy Director oraz Maciej Klaś, Senior Strategic Planner. Patronami medialnymi wydarzenia są: Magazyn Brief, Akademickie Radio Kampus i serwis Student News. Podczas spotkania specjaliści Ogilvy & Mather przedstawią globalne narzędzie The big ideaL, które pozwala tworzyć spójne i wiarygodne strategie marek oraz zaprezentują kampanie stworzone na jego bazie. Zapisy na konferencje wciąż trwają, formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.TolerateGenius.pl
Program "Tolerate Genius", zainicjowany przez polskie biuro agencji, wpisuje się w globalną politykę Ogilvy & Mather, której celem jest rozwijanie młodych talentów oraz wsparcie przyszłych liderów reklamy. Tematyka spotkań nawiązuje też do autorskiej strategii Worldwide Chairman and CEO Ogilvy & Mather, Milesa Younga, znaną pod nazwą "Twin Peaks". Według niej istnieje wyraźny związek między kreatywnością i efektywnością, a każde działanie kreatywne przynosi wymierne efekty.
Formularz zgłoszeniowy na stronie: http://tolerategenius.evenea.