Sport Management Academy to już kolejna edycja innowacyjnego projektu skierowanego dla wszystkich sympatyków pogranicza sportu i biznesu, organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie.
Celem inicjatywy jest przekazanie fachowej i praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania, sponsoringu i marketingu sportowego, dlatego na uczestników czekają warsztaty i szkolenia z najwybitniejszymi w kraju ekspertami, którzy przybliżą tajniki wyżej wymienionych dziedzin i wskażą ich najnowsze trendy. Podczas poprzedniej edycji poza warsztatami na najbardziej aktywnych i kreatywnych czekały m.in. praktyki w agencjach marketingowych i udział w mundialowym studiu TVP Sport. W tym roku wydarzenie odbywać się będzie cyklicznie w dniach 14 kwietnia - 15 maja w murach warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, a prelekcje przeprowadzi m.in. pan Grzegorz Kita - prezes i właściciel Sport Management Poland (SMP), wybitny specjalista i najczęściej cytowany w mediach ekspert z dziedziny marketingu i konsultingu sportowego w Polsce.
Chcecie się dowiedzieć co jeszcze przygotowali dla was organizatorzy i jak wziąć udział w warsztatach?
Oficjalny fanpage projektu: